Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 10 FørstFørst 1 2 3 4 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 99
    i et team av tullinger! Fancypants sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2007
    Sted
    Byen under paraplyen
    Alder
    27
    Bilder
    23
    Siter Opprinnelig skrevet av Hanne&SiljanGutten Vis innlegg
    Dumt ingen kjøpte henne da, var hun til salgs da, egentlig??
    Hm, hun er jo avlivet nå:(.
    Jeg vet det. Og nei hun var ikke til salgs, så det var ingen som kjøpte henne.
    Vilja var en del av skogshorn, Svarten (mener jeg) er sønnen. Begge, herlige hester som (iallefall jeg) og en del andre assosierer med Skogshorn Rideleir.
    At slike ting kan skje, er det ingenting vi kan gjøre noe med. Hun var satt på fôr, så det kunne skjedd hvem som helst.
    Men at Vilja var en GOOD hest, det skal ingen si noe imot..
    Den hestefrelste fotojunkien med skrivekløe - som skal oppleve hele verden.
    fancybloggen - hest.no - hestefoto.no

Siter Opprinnelig skrevet av Fancypants Vis innlegg
    Hvilken uke var du der i da? Jeg red Kølalma MASSE på slutten Og hvordan var hun med deg i bane og slik? :p
    Red på henne i begynnelsen, hun var kjempefin på banen. Men på tur er hun litt urolig, da mener jeg sånn at hun kastet hodet opp, ned og opp igjen. Det bedret seg for hver dag jeg red på henne, selv om hun er ikke akkurat min type hest så kunne jeg ha eid henne! Hun er bare så nydelig og lettlært!

i et team av tullinger! Fancypants sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2007
    Sted
    Byen under paraplyen
    Alder
    27
    Bilder
    23
    Siter Opprinnelig skrevet av Sombiiejenta Vis innlegg
    Red på henne i begynnelsen, hun var kjempefin på banen. Men på tur er hun litt urolig, da mener jeg sånn at hun kastet hodet opp, ned og opp igjen. Det bedret seg for hver dag jeg red på henne, selv om hun er ikke akkurat min type hest så kunne jeg ha eid henne! Hun er bare så nydelig og lettlært!
    Veldig! Fikk beskjed om å jobbe med fatninger i banen, etter halveis/slutten av første dag - andre dagen gikk alt som det aldri hadde vært noe problem. Synd at hun ikke blir brukt så mye da, syns hun er den fineste kaldblodsen der oppe!
    Den hestefrelste fotojunkien med skrivekløe - som skal oppleve hele verden.
    fancybloggen - hest.no - hestefoto.no

Siter Opprinnelig skrevet av Fancypants Vis innlegg
    Veldig! Fikk beskjed om å jobbe med fatninger i banen, etter halveis/slutten av første dag - andre dagen gikk alt som det aldri hadde vært noe problem. Synd at hun ikke blir brukt så mye da, syns hun er den fineste kaldblodsen der oppe!
    Enig! At det er synd at hun ikke blir så mye brukt, for hun vil bli en god ridehest! Synes selv at hun ligner litt på ung Frieser, og denne rasen er min favoritt. Derfor faller jeg ekstra for henne, for en nydelig hest sier jeg bare!

Jeg har vært på Skogshorn !
    Haha, det visste du vell
    Jaja, ingen plassering første året og 1. plass det andre året :)
    Sara begge gangene.
    Hehe, vet at du vet alt dette, men fikk så lyst !
    - Louise og Don Trojahn

Siter Opprinnelig skrevet av Louise-Hest Vis innlegg
    Jeg har vært på Skogshorn !
    Haha, det visste du vell
    Jaja, ingen plassering første året og 1. plass det andre året :)
    Sara begge gangene.
    Hehe, vet at du vet alt dette, men fikk så lyst !
    SLAAAASK! Jaja. NÅ GLEDER VI OSS TIL RIDELEIR OM BARE 2 MÅNEDER!!!!!!! <3 Til Veps min.
    Hanne & Siljan Gutten. <3

Jeg har vært på rideleir på Skogshorn et par ganger da jeg var yngre. Første gang red jeg en fjording som jeg tror het Frida og andre gangen red jeg Vilja. Koste meg veldig der oppe!

Jeg har ikke vært der selv, men folk jeg kjenner som har vært der er kjempefornøyde med stedet :)
    Auðunn frá Feti

Siter Opprinnelig skrevet av Hanne&Embla Vis innlegg
    Jeg har ikke vært der selv, men folk jeg kjenner som har vært der er kjempefornøyde med stedet :)
    :). Ja, det er superflott der!!

Siter Opprinnelig skrevet av lirajenta Vis innlegg
    Jeg har vært på rideleir på Skogshorn et par ganger da jeg var yngre. Første gang red jeg en fjording som jeg tror het Frida og andre gangen red jeg Vilja. Koste meg veldig der oppe!
    Åja, kjekt! :) Ja, kjempefint og koselig!!
    Hmm... Frida vet jeg ikke hvem er, har ikke vært der når jeg har vært der de siste årene hvertfall.. Vilja vet jeg hvem er.. :)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg