Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 10 av 10 FørstFørst ... 8 9 10
Viser resultater 91 til 99 av 99
    Jeg har vært der 2 år nå Molly første året, og Mikke andre året!
    Noen ganger har du to valgmuligheter;
    Du kan sette deg ned å gråte over at et fantastisk eventyr er over,
    Eller, du kan fortsette videre og skrive ett nytt !:) (A.R)

odis
    Guest
    Skogshorn er jo bare herlig ! har vært der to år, hatt Blakken begge årene! Herligeste hesten jeg har vært borti

Er det noen som har meldt seg på rideleir i 2011 da ?

Jeg skal uke 27! :)
    Noen ganger har du to valgmuligheter;
    Du kan sette deg ned å gråte over at et fantastisk eventyr er over,
    Eller, du kan fortsette videre og skrive ett nytt !:) (A.R)

Relativt efrart. YlvaAas sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2011
    Sted
    Der sola aldri skinner, bokstavelig talt.
    Alder
    20
    Skal dit for første gang i uke 32 denne sommeren, gleder meg sinnsykt mye, siden det kommer nok til å bli den eneste gangen jeg får ridd i sommerferien, om ikke jeg får skaffet meg hest på fôr innen da, rideskolen er jo stengt i ferien. :c xD

Har aldri vært der selv, men kom tilfeldigvis over en annonse der de satte bort hester på for over vinteren. Var der og prøvde både Lidl om jeg ikke husker feil og Rasmus. Endte med at jeg tok med meg Rasmus hjem og året senere kjøpte han. Har nå hatt han i tre år, men lurer veldig på fortiden hans siden han ikke har noen papirer på seg. Ingen her som har noe kjennskap til han? Gamle bilder eller noe sånt? Hadde vært veldig artig å sett :)
    Dyr er en av livets undere, ta vare på det!

Var der for noen år siden.. husker ikke når :p langt fra beste stedet jeg var, men det var ok.
    Legger med bilde av gulingen jeg hadde, Lidokka, med mulen grodd fast i bakken rett før dagens første time.

Edit: OI, GAMMEL TRÅD. :)
    Vedlagte bilder

Hvordan er det å ha hest på for derfra? Har fått tilbud om en som kan passe meg, og jeg har så fryktelig lyst, men greit å høre om folk har positive eller negative erfaringer med det.

Siter Opprinnelig skrevet av Den Røde Fare Vis innlegg
    Hvordan er det å ha hest på for derfra? Har fått tilbud om en som kan passe meg, og jeg har så fryktelig lyst, men greit å høre om folk har positive eller negative erfaringer med det.
    Jeg har aldri hørt noe negativt i forhold til å ha hest på for fra de i alle fall så jeg ville kjørt på! Hvilken hest er det du har fått tilbud om å ha på for?
    Hanne & Siljan Gutten. <3

Siter Opprinnelig skrevet av Hanne&SiljanGutten Vis innlegg
    Jeg har aldri hørt noe negativt i forhold til å ha hest på for fra de i alle fall så jeg ville kjørt på! Hvilken hest er det du har fått tilbud om å ha på for?
    Godt å høre! Sender deg pm om hesten. Vil ikke legge ut noe før avtalen er i boks og hesten er på tunet, OM det blir den. Må få til transport først...

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg