Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 10 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 99

Skogshorn rideleir!

Noen som har vært på Skogshorn?

Jeg har vært der 4 ganger, og skal der for 5 gang i år. Skal uke 26 og uke 27.
    Jeg har den fine ullsblakke fjordinghoppen- Vårpryd. <3 Gleder meg til å se henne igjen :)

I fjord fikk meg og Vårpryd 3.plass første uken, og 2.plass andre uken. (Troor ikke vi har fått plaseringer de andre årene.)

Elsker meg der!
    Sist endret av Hanne&SiljanGutten : 22-02-2009 kl 12:32

i et team av tullinger! Fancypants sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2007
    Sted
    Byen under paraplyen
    Alder
    27
    Bilder
    23
    Haha xD Denne tråden måtte komme når du var innlogget.
    Velkommen (litt seint, men men..)

Har vært der på leir 3 år på rad, hatt Lidokka alle årene, vant 3. plass på stevne 2. året. Siste året klarte jeg å rive, og vant ingenting.
    I år jobbet jeg der 2 uker. Red en del Dokkis på tur, men også Beauty, Sindri, Liljan. Og Kølalma i banen, red også Lie Prins..
    Den hestefrelste fotojunkien med skrivekløe - som skal oppleve hele verden.
    fancybloggen - hest.no - hestefoto.no

Var der i sommeren 07, og fikk en nyydelig kaldblodshoppe ved navnet Kølalma. Vi vant 2. plassen på sprangen, var kjempe moro! Men dit skal jeg ikke igjen da det er ikke min type rideleir, synes at det er ikke så verdt pengene når jeg lærer ingenting der. Også er det en tur- og sprang rideleir, og jeg liker best de rideskoler som driver mye med dressur da jeg liker dressur best.

Siter Opprinnelig skrevet av Sombiiejenta Vis innlegg
    Var der i sommeren 07, og fikk en nyydelig kaldblodshoppe ved navnet Kølalma. Vi vant 2. plassen på sprangen, var kjempe moro! Men dit skal jeg ikke igjen da det er ikke min type rideleir, synes at det er ikke så verdt pengene når jeg lærer ingenting der. Også er det en tur- og sprang rideleir, og jeg liker best de rideskoler som driver mye med dressur da jeg liker dressur best.

Ok, hehe. Jeg ELSKER meg der rett og slett!!

Siter Opprinnelig skrevet av Fancypants Vis innlegg
    Haha xD Denne tråden måtte komme når du var innlogget.
    Velkommen (litt seint, men men..)

Har vært der på leir 3 år på rad, hatt Lidokka alle årene, vant 3. plass på stevne 2. året. Siste året klarte jeg å rive, og vant ingenting.
    I år jobbet jeg der 2 uker. Red en del Dokkis på tur, men også Beauty, Sindri, Liljan. Og Kølalma i banen, red også Lie Prins..
    Ja, selvfølgelig måtte den komme når jeg er innlogget!
    Jeg vil jo vite om fler som har vært på Skogshorn!!

Ble medlem
    Jan 2007
    Sted
    Byen under paraplyen
    Alder
    27
    Bilder
    23
    Siter Opprinnelig skrevet av Sombiiejenta Vis innlegg
    Hvilken uke var du der i da? Jeg red Kølalma MASSE på slutten
    Og hvordan var hun med deg i bane og slik? :p

klassisk feltrytter Hanna sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Lancaster, England
    Alder
    27
    Bilder
    15
    Jeg var der to ganger for lenge siden.. Red Vilja begge gangene, hun var kul! Min type hest, husker jeg ville kjøpe henne når jeg skulle få hest, men det ble ikke noe av for some reason. Hehe. Vi kom på 3. plass første året, og 2. plass året etterpå :) (og hun som vant hadde to hester hjemme og red ridelærerens hest!! Dambest het han vel. Urettferdig, hilsen Hanna som bare red på rideskole på den tiden.. haha..)

Skogshorn var kooselig!! Var på ingen måte en treningsleir, men det var heller ikke poenget for meg på den tiden... likte meg kjempegodt :)

“If the person you are talking to doesn't appear to be listening, be patient. It may simply be that he has a small piece of fluff in his ear.”
    Winnie the Pooh

blogg

Ble medlem
    Jan 2007
    Sted
    Byen under paraplyen
    Alder
    27
    Bilder
    23
    Siter Opprinnelig skrevet av Hanna Vis innlegg
    Jeg var der to ganger for lenge siden.. Red Vilja begge gangene, hun var kul! Min type hest, husker jeg ville kjøpe henne når jeg skulle få hest, men det ble ikke noe av for some reason. Hehe. Vi kom på 3. plass første året, og 2. plass året etterpå :) (og hun som vant hadde to hester hjemme og red ridelærerens hest!! Dambest het han vel. Urettferdig, hilsen Hanna som bare red på rideskole på den tiden.. haha..)

Skogshorn var kooselig!! Var på ingen måte en treningsleir, men det var heller ikke poenget for meg på den tiden... likte meg kjempegodt :)
    Haha xD Dambest er KUL! Irenes gullunge xD Snill som dagen er lang
    Vilja var vakker og ven hun! Enda snillere enn Dambest til og med! En venninne av meg ville så sårt kjøpe henne, men det ble ingenting av.

Siter Opprinnelig skrevet av Hanna Vis innlegg

Åh, så kjekt! :)
    Synd du ikke henne da, hun er avlivet nå. :(
    En venninne av meg(Iselin) hadde henne, og året etter var hun avlivet :(.
    Utrolig trist! Hadde visst skjedd noe greier, vært i slosskamp på beite eller noe? Jaja, veldig trist vartfall, så synd du ikke kjøpte henne!!
    Menmen:). Ja, jeg eeelsker meg på Skogshorn, ELSKER Vårpryd gullklumpen <3:)

Siter Opprinnelig skrevet av Fancypants Vis innlegg
    Haha xD Dambest er KUL! Irenes gullunge xD Snill som dagen er lang
    Vilja var vakker og ven hun! Enda snillere enn Dambest til og med! En venninne av meg ville så sårt kjøpe henne, men det ble ingenting av.
    Dumt ingen kjøpte henne da, var hun til salgs da, egentlig??
    Hm, hun er jo avlivet nå:(.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg