Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 9 FørstFørst 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 85
    Jeg og mannen deler sal (de er jo så dyre uff og uff) men den er jeg kjempe fornøyd med! Husker ikke helt hvad den heter men det er en av de som BB har vært med å utformet, med lærbom, knirker bittelitt noen ganger men er utrolig deilig å sitte i å så hjelper den meg til å få en noesånær ålrejt sits!

Nå kom jeg på hvad den heter, Epona, var det visst.
    Fotgjenger for tiden...:(

Eg brukar for tida ein Globus Loke på fjordhoppa mi. Eg har og no bestilt ein Globus Clic dressursal. Gledar meg til den kjem i posten:)

RenateSJ
    Guest
    Birre: Jo, jeg er faktisk veldig interessert i barokk, og rir veldig mye etter de prinsipper når jeg rir. Tysk dressur- prinsippene har jeg gått en del bort fra. Da det blir litt feil noen ganger synes jeg. Kommer selvfølgelig an på utøveren da. Men nå rir jeg stort sett ingenting.

klassisk feltrytter Hanna sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Lancaster, England
    Alder
    27
    Bilder
    15
    jeg rir i en eldgammel wintec dressursal, ordentlig syntetsal av den "gamle stoffaktige typen". den har nesten ikke kneputer, men ganske så dypt sete, og så er den veldig myk hihi... digger den!

“If the person you are talking to doesn't appear to be listening, be patient. It may simply be that he has a small piece of fluff in his ear.”
    Winnie the Pooh

blogg

Hei dere.Er ny her inne,men etter å ha lest litt rundt omkring liker jeg viiiirkelig dette forumet
    Har akkurat begynt å ri litt AR..og har funnet ut at dette er noe for oss.Nyfrelst jeg også jeg rir for tiden barbak,da jeg er i saljungelen(enda..)
    Har lyst på startrekk esp eller en birgitta fra amazonas..Kan ikke dere som har barokktype saler sette inn bilder av salene(så vi uten kan sikle litt mer..hi,hi) og skrive litt om dem...uuups si ifra om jeg stjeler tråden...:confused:

Litt ot, men kan man bruke hvilken som helst sal til barokk/klassisk?

RenateSJ
    Guest
    ehm, laget du en tråd etter denne og så mener du vi skal gå over til den?

Mari
    Guest
    Karen, tråden min er laga før tråden din... Eller meinte du at alle som ikkje rei barokk/klassisk skulle svare i din..?

Reaper
    Guest
    Siter Opprinnelig skrevet av anexiel Vis innlegg
    Litt ot, men kan man bruke hvilken som helst sal til barokk/klassisk?
    Ja, egentlig! Det er jo ingenting som tilsier at man må ha en barokksal eller barokkutstyr i det hele tatt for å ri på den måten! Man kan jo godt bruke en dressursal til "vanlig" dressurridning også, men man kan ikke starte dressurkonkurranser med den.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg