Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 9 FørstFørst 1 2 3 4 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 85
    Jeg har en Lemetex Magic dressursal som jeg er veldig fornøyd med, men iom at jeg trenger 17" i setet og ikke 17,5", så har jeg også en Windsor Elite som jeg er blitt stormende forelsket i. Dette er såklart en dressursal i en helt annen klasse enn Lemetex...

Drømmesalen? Windsor Elite Greenline!

RenateSJ
    Guest
    Visste ikke at du rir barokk Birre?

Jeg kunne virkelig tenkt meg en sånn der barokksal Bent og vennene hans rir i. De ser veldig deilige ut.
    Men jeg husker ikke navna på dem da...

Mari
    Guest
    Jeg ønsker meg også sånn sal Renate *sukk* men de er sikkert dyre!

ja hadde vært digg å hatt en sånn sal... men jeg som rir en blanding av alt, får vel klare meg med en dressursal

ja jeg også trodde det var en generell tråd, men i og med at jeg rir begge deler så er jeg innenfor:)

Arm Ridder Holbytla sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Palmekysten nær Rosenes by, 40
    Bilder
    11
    Enig, Birre. Det var sånt jeg ville til livs med masetråden min om å slå sammen forumene for barokk/klassisk (hva da klassisk liksom) og dressur.

Nok om det, jeg prøver å lære meg klassisk, rir mest uten sal, snylter av og til på en allround syntetsal, Thowgorod ellernoe, og ønsker meg en bomløs barokkaktig sak, Espaniola.

Mvh Holbytla
    http://www.hestene.no/forum/image.php?type=sigpic&userid=34&dateline=1194200389

Short cuts make long delays.

Siter Opprinnelig skrevet av RenateSJ Vis innlegg
    Visste ikke at du rir barokk Birre?
    Det gjør jeg ikke heller, men jeg rir klassisk dressur. Om dette er en ren barokktråd, så synes jeg virkelig trådstarter skal endre innlegget sitt og fjerne "klassisk".
    Forøvrig så visste jeg ikke at du red barokk heller Renate.

Siter Opprinnelig skrevet av Liz Vis innlegg
    Tenk om folk kunne lese hva de svarer på før de svarer da.....
    Dette er virkelig en trivelig tråd å svare på gitt... Her skal man tydeligvis vokte seg vel for hvor man svarer. Du har jo ikke svart en gang, men kun kommentert andres feil og mangler.

Jeg rei litt akademisk på ei pre hoppe en gang, og da red jeg i en salsom ligner startrek espanjola. Ordentlig god sal, men følte at beina mine vinglet litt i løse luften.

Jeg prøver også å lære meg og ri klassisk dressur, og bruker som regel min Passier Grand Gilbert. Veldig god, og den er slik at om Lipdonn slipper ryggen sin, så trykker salen. Derfor MÅ vi jobbe for at han skal gå riktig, sånn at det ikke blir au-au. Litt kjekt og litt dumt.

Jeg har ingen drømmesal i dette øyeblikk.
    -Marie og Lipdonn-

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg