Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 9 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 85
    Mari
    Guest

Hvilken sal rir dere i? (barokk/klassisk)

Nå, hvilken sal rir dere i? Fornøyd/ikke fornøyd? Hvilken sal er drømmesalen? (innen barokk/klassisk). Gjerne bilde

I vanlig ridning bryker jeg allround sal( wintec)
    men drømmen er en kieffer(?) master dressursal!!

Red i Kieffer Wien før, nå har jeg Trainer's Continental dressursal - det nærmeste jeg har kommet drømmesalen så langt

Drømmesalen er en som ligger perfekt på hesten og kanskje i str. 16,5" i stedet for 17,5"? (Er ikke så stor i rumpa) :p
    Living the dream <3

Jeg rir for tiden i disse salene og er stor fornøyd :)

Nanga: kiefer exelent dressursal
    Gittiamo: windsor elite dressursal

i tillegg har jeg en prestige sprangsal som jeg bruker til begge hestene når vi hopper eller skal på klatreturer osv. denne salen er tilpasset nanga, men i og med at jeg ikke har råd til å sitte med 4 dyre saler så bruker gittiamo den de gangene i skuddåret jeg hopper eller er på harde turer.... den passer foresten veldig fint på henne også.

Rir med en wintec allround sal. Ikke den beste, men helt ok.

Mari
    Guest
    Er dere klar over at dere svarer på barokk/klassisk-forumet??? Lurer på hvilke saler folk bruker innenfor dette :)

jepp og jeg bruker dressursalene mine hehe... vet ikke hvorfor jeg la til sprangsalen egentlig...

Dummy see, dummy do. mallilen sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Brandval
    Alder
    37
    Bruker ikke sal for tiden, men en barbakgjord da begge salene er blitt for trange (yayy!!) til Blesen.
    Har ellers brukt:
    I begynnelsen: Fieldhouse allround
    Og etterhvert som ting begynte komme på plass: En portugisisk "billigsal" som er helt fantastisk å ri akademisk i. Setet er ganske flatt og gir helt utrolig tydelighet i fht hvor bakbein befinner seg. Denne er utrolig vid i bommen, og trenger egentlig bare stoppes ned for å passe Blesen igjen.(så var det det der med penger igjen, da)

Tenk om folk kunne lese hva de svarer på før de svarer da.....

Siter Opprinnelig skrevet av Liz Vis innlegg
    Tenk om folk kunne lese hva de svarer på før de svarer da.....
    Tenk om folk kunne la være å komme med sånne kommentarer da...

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg