Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 28

Rideleir for voksne??

Finnes det noen rideleirer i Norge for voksne?? Altså 18+ helst?? hvor man tar med egen hest og gjør voksenting på kvelden he he he..

Med bra undervisning og bra oppstalling osv osv..

Anyone?

Hadde vært gøy å prøvd..

ja d er flere slike steder.men å huske navnene da..Per gynt rideleir har vel voksen rideleir.

Tror Marits har voksenuke, men jeg har aldri vært der så jeg kan ikke si noe om hvordan det er der. Ser nå i hvertfall ut som en fin plass så jeg tror nok oppstallinga er ganske bra.

Ridekurs for tenkende ryttere (til toppen)
    Dette er kurset for deg som vil noe med ridningen din, og som vil ha det hyggelig mens du jobber med saken. Vi viser deg hvordan du blir bedre til å ri, og begynner med din egen kropp, sits og balanse. Anatomi, bevegelsesmekanikk, løsgjøring, bæring; alle slike ord får du større forståelse for i løpet av kurset. Vi kan nesten love deg et par aha-opplevelser før du drar hjem, som du kan bruke videre i din ridning. Og synes du vi var ubeskjedne nå, håper vi du er tøff nok til å utfordre oss på det når du ringer. Så får vi se.

Du sover i en god, ferdig oppredd seng i et hyggelig rom, spiser god, landsens mat, gjerne med litt vin til. Sammen med andre ryttere får vi til gode diskusjoner om hester, og ridningens undere og mysterier. Så får vi tatt teorien mens vi spiser. Ingen dum ide
    http://www.trollspeilet.no/hva.php

Åhh.. hørtes spennende ut.. noen som har prøvd???

Arm Ridder Holbytla sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Palmekysten nær Rosenes by, 40
    Bilder
    11
    Japp, der er det koselig (Trollspeilet ja). Vært to ganger. Anbefales på det varmeste.

På Slangen Seter er det også fint, men mer "leirskole" etter min smak.

Mvh Holbytla
    http://www.hestene.no/forum/image.php?type=sigpic&userid=34&dateline=1194200389

Short cuts make long delays.

Ah, Trollspeilet må være drømmen. Håper å få kommet meg dit en gang, men du/dere som har vært der: Er det noen aldresgrupper som er overrepresentert der? Jeg drar ikke på noen leir med masse 14åringer, men har ikke lyst til å BARE være med 50åringer heller. Selv om både 14 og 50åringer har sin sjarm altså :p

Trollspeilet har jeg vært på ja- riktignok kun weekend :)
    De er veldig flinke på sits, og gir meget god instruksjon synes jeg. Justerer sitsen din til 183 ganger til slik den skal være og første timen inneholder kanksje bare skritt - uten at man tenker over det litt engang.. Meget god instruksjon synes jeg, med masse engasjement. De blir ca like glad som deg når det til slutt går framover.
    Passer best for dem som liker avslappet landsted der man deler bad, standarden er ikke luksuriøs men for meg er det egentlig positivt. Her sitter man i stua til vertskapet og ser ridefilmer med vin til utover kvelden.. :)
    Veldig flott hesteflokk som holder til der er det også- man kan ta med egen hest eller bruke en av stedets hester.
    Det er mange ulike aldersgrupper tror jeg, ikke et typisk barnested iallefall. Det er jo bare å spørre hvem som er påmeldt fra før når man tenker å dra dit, for de er ganske fleksible. Vi dro to jenter i 20-årene og det var to andre på samme alder der samtidig.

Forumhest-treff på Trollspeilet kunne jo vært gøy
    Save a horse, ride a.. Tequila! :cool:

Dummy see, dummy do. mallilen sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Brandval
    Alder
    36
    Har ikke vært der på leir selv, men jeg tror de forsøker å sette sammen grupper som passer til hverandre. Så ikke mormor på 62 havner sammen alle småbarna på 12, liksom :p

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg