Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 17 FørstFørst 1 2 3 4 5 13 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 164
    stressa kjærring! absinthe sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2006
    Sted
    hortemo,25 år
    Alder
    34
    Bilder
    6
    njaaa, ikke nok.... vi har fine stier når vi rir et stykke langs veien da, men som sagt, et stykke... så da pleier vi å ta langturer. ellers har vi småstier og grusveier, samt stranda da... men blir fort lei av å ri de samme stiene om og om igjen!

Her er det dårlige turmuligheter. Der det er fint å ri, får vi somregel ikke lov å ri=(

Annette
    Guest
    Det er helt greie turmuligheter her^¨ bortsett fra at jeg aldri kommer meg til noen av de andre tutplassene enn skogen bak stallen da..

lære i fotofaget:) Mini sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2006
    Sted
    Edinburgh
    Bilder
    3
    På Riska er det bra turmuligheter. Vi har en liten runde rett bak stallen omtrent som er ca 1 km, super og skrittepå og av. Her er det også fint å trene kondisen.

Pluss masse andre om du skritter litt på asfalt.
    Endelig kusk igjen

Opp ned fram, og tilbake. Velkommen til min lille verden:) bloggen

Karen
    Guest
    Jah
    overalt!

Karen
    Guest
    Siter Opprinnelig skrevet av Mathilde Vis innlegg
    Her er det dårlige turmuligheter. Der det er fint å ri, får vi somregel ikke lov å ri=(
    ?? ikke lov???
    Så hesten din går å trasker rundt på en bane hver dag?

Har gode tur murligheter hjemme i Osen og på Melhus.:)

Silje og Tindra
    Guest
    Står på stor stall med 40+ hester og gode fasiliteter - og har et supert turterreng like utenfor døra. Nordmarka noen hundre meter på grusvei lenger inn, og ellers er det kilometer på kilometer med grusveier vi kan ri på, eller en hel haug med fine asfaltrunder vi også kan ri. Ja, fine asfaltveier - blir gjerne sånn når man har så mye annet å velge i, er greit å tråkke litt asfalt også.

Siter Opprinnelig skrevet av Reaper Vis innlegg

Legger merke til at det er få store staller med gode fasiliteter som samtidig har et godt turmiljø!
    Men ingen regel uten unntak Vi har byens (Trondheim) desidert beste turterreng rett utafor stalldøra, milevis med ridestier, har bodd her i 8 år nå, og finner stadig nye turstier

Hjemme i Sunndal derimot, er det ikke fullt så bra, mange av stiene jeg red før er enten blitt stengt eller fullstendig gjengrodd, har noen fine stier oppover fjellet, men det er heller få:(
    Sist endret av Natalie_s : 10-11-2007 kl 10:49 Årsak: leif
    Min hest er mitt speil,
    som uforfalsket gjengir mine dårlige sider.
    Se din hest i øynene,
    og la deg ikke skremme av sannheten.
    (Bent Branderup)

Lever livet! HannaC sin avatar
    Ble medlem
    Apr 2007
    Sted
    Stavanger/Ås
    Alder
    27
    Bilder
    30
    Vi har Sørmarkå, men det er mange av stiene som er forbudt for hest... Men en veldig fin tur:) Varer drøyt 50min hvis du bare skritter. Fin utsikt og natur.
    Det vanskeligste ved et vennskap er ikke å la vennen se våre feil, men å få ham til å se sine egne.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg