Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 17 FørstFørst 1 2 3 4 12 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 164
    Sol
    Guest
    Nei de er egentlig ikke så veldig gode. det er mye myr og elver rundt her som gjør det litt kronglete å komme fram, og så er det endel mopedister som grisekjører på småveiene som skremmer hestene. Uansett hvor jeg skal hen MÅ jeg ri over verdens værste og mest traffikerte bro for å komme på tur, i en 80 sone hvor alle kjører over fartsgrensen.

Egentlig temmelig fortvilende saker, og nesten grunlag for å flytte.. bortsett fra at ingen andre vil det da:) Planlegger å snakke med naboen om hvorvidt det kan gå an å lage en bro over elven til hans eiendom, for da vil jeg kunne ri over der i stedenfor over broa på hovedveien.

Siter Opprinnelig skrevet av lillekira Vis innlegg
    Vi har kilometer på kilometer i flere rettninger hvor vi kan ri,uten noe særlig biltrafikk.
    Vanlig runde: ned en stille grus-bilvei.Inn på skogsbilvei,og rundt langt preparert travspor(3-4km langt) og så skogen hjem.En herlig tur:)

Oppover veien: grusvei med lite biltrafikk.4-5 km så kommer vi til "fjellet" og da er det bare å rase innover på stier,terreng og skogsbilveier.Da kan vi faktisk ri i timesvis innover,bortover og nedover igjen.

Flere små runder i skogen som tar 20-30 min i skritting.

Så vi bor i ett eldorado av turmuligheter og skog. Mange små og store veier å ri inn på,hvor det ikke er biler i det hele tatt.
    jepp, og snart blir det jo en suuper stall også hehe
    dont look back, you are never alone

Harneshaug
    Guest
    Mine er ikke akkurat fantastiske de heller, mye myr også her... Men går greit.
    På sommeren og vinteren er de ganske bra :)

Her hjemme: Ja, lange grusveier, vei opp på fjellet, masse skog, traktorveier, stier ol.
    Hos Embla: Nja, jeg har vel egentlig bare ridd langs grusveiene så jeg vet ikke hvordan turveiene er bortenfor det. Men tror de er ganske fine.
    Hos rideskolen: Har ei standard turløype vi følger, men tror det er fine skogsstier å ri på også.
    Ingvild Oline

LivK
    Guest
    Japp! Har MAAANGE rideveier.. Kan ikke telle alle en gang :p

Her er det kjempefine turmuligheter når man rir! Skal man kjøre med vogn så må man ut på grusveiene som er mye trafikkert.

Reaper
    Guest
    Vil vel egentlig si at det er dårlig med gode turmuligheter her i Tønsberg, ihvertfall om du bor noenlunde sentralt..

Om man skal ha turmulighetene på plass, må man gjerne et godt stykke utenfor byen. Og om man er maks uheldig, så har mange turveier blitt ødelagt pga gamle og nye E18.

På melsom og i områdene der, er det jo helt greit turområde, men det blir jo nesten samme løypa hver gang. Plusset der er jo at det er tilrettelagt for ridning der, gruslagte veier o.l.

Dit jeg flytter om noen år, er det veldig fint turmiljø i!! Mange milelange grusveier i alle retninger+ muligheter til å ri opp på fjellet osv..
    Men det er jo ikke så veldig sentralt igjen:p

Gjest-
    Guest
    Tja, med bosted midt i alpene så kan jeg si at jeg har ganske så bra turmuligheter Gleder meg til dagen jeg kan ta med hesten og ri rundt i Jura fjellene og sånt

Her er det mye gode turmuligheter! Kan bare velge og vrake så sant man finner veien hjem igjen Holder til på bygda ca 3 km fra lite tettsted så her er det masse fjell, skog og veier å velge imellom. Nord- Østerdalen er det perfekte området og ha hest på når det gjelder turmuligheter :)

uten Pondus.. Andrea sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2006
    Sted
    Lørenskog
    Alder
    23
    Bilder
    8
    Jepp, vi har veldig bra turmuligheter :) Kan ri i skogen, eller timesvis på grusvei.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg