Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 17 1 2 3 11 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 164
    Reaper
    Guest

Har dere gode turmuligheter?

Ja, har dere gode turmuligheter der hvor dere har hesten oppstallet/rir hest?

Legger merke til at det er få store staller med gode fasiliteter som samtidig har et godt turmiljø!

hos pspps: ja, ganske, fine veger hvertfall
    hjemme:NEEEEEI! ene veien er det fjell og andre veien er det Vangsmjøsa, er nødt til å ri på veien, heldigvis er det ikke asfaltert her, bare den ene veien, så det er bare èn ridemulighet her:(

Har liten stall, uten store fasiliteter. Men haugevis med turmuligheter! Fjell, skogsstier, små veier, grusveier osv. over alt. Naturen nærmeste nabo :p

Men savner hestesenter med sprangmiljø...
    Living the dream <3

Masse gode tur muligeheter her! ligger både sentralt og har mye bra tur ridnings plasser! skog, vist du vill ha kosetur, trenings løype vist du vill trene kondis!? en laaaang grus strekkning som tar en time før tar ende :p!? noen biler der men ganske greit!
    vi har komt langt, men vi skal lengre!

Livet er godt om dagen lillekira sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Hamar (ikke lenger 36 år)
    Alder
    47
    Vi har kilometer på kilometer i flere rettninger hvor vi kan ri,uten noe særlig biltrafikk.
    Vanlig runde: ned en stille grus-bilvei.Inn på skogsbilvei,og rundt langt preparert travspor(3-4km langt) og så skogen hjem.En herlig tur:)

Oppover veien: grusvei med lite biltrafikk.4-5 km så kommer vi til "fjellet" og da er det bare å rase innover på stier,terreng og skogsbilveier.Da kan vi faktisk ri i timesvis innover,bortover og nedover igjen.

Flere små runder i skogen som tar 20-30 min i skritting.

Så vi bor i ett eldorado av turmuligheter og skog. Mange små og store veier å ri inn på,hvor det ikke er biler i det hele tatt.

Livet er til for å nytes!

Hm..

JA!

Hvis du forlanger et klokt svar, må du også spørre fornuftig.
    Johann Wolfgang von Goethe

Et lykkelig liv.

Heime i Volda er det MASSE!!

Her er det nesten ingenitng...
    .
    If it's not a Fjord - it's just a horse
    Bloggen
    .

Vi har egentlig ikke så gode turmuligheter, men siden vi på stallen ikke har så mye i mot å gå litt før vi kommer til steder, går det helt bra. Vi har en skog rett ovenpå stallen, etter skogen er det grusveier, også en klatre vei. Varierende terreng.

Ca 15 min fra stallen har vi ett vann vi pleier ri rundt, en del grusveier i fine omgivelser :)

Ca 20 min fra stallen har vi ett fjell vi kan ri på, bratte klatrebakker, pleier å ta pause på toppen å spise niste, veldig koselig.

En times tid unna har vi en fantastisk fin skog å ri i.

1 - 1,5 t fra stallen kommer vi til "hesteparadiset", det er det mangen veier å velge mellom. Skog, fjell, hall, utebane, sandstrand osv.

Dummy see, dummy do. mallilen sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Brandval
    Alder
    36
    Her hos meg er det massevis av skog å ri i, problemet er bare at skogen ligger på et relativt lite område, innesperret mellom en diger sjø, en riksvei og en fylkesvei.

Grusvei fra meg går ca 2,5 km, deretter er det 3 km asfalt til venstre, fulgt av ca 3 km grusvei, og til høyre går det grusvei, med to avstikkere på ca tre-fire km, ca 3 km før man er på asfalten og like ved Glomma.

Dog finner man seg jo ganske mange løyper inni en slik "runding" da.
    Om jeg gidder KAN jeg ri/kjøre ca 8 km herfra og ha grusveier(altså de myke, fine i stedetfor de hardpakkede her) i flere mil. Men det blir i lengste laget til daglig synes jeg.

Den mystiske rytteren Rosita! sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Suldal
    Alder
    35
    Bilder
    339
    Har hestene hjemme og her et det svært dårlige turforhold....
    Mye asfalt,et par grusveier,men de er ikke lange i det hele tatt.
    Gjør livet til en fest,ri islandshest

Min lille blogg

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg