Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 18
    Gulponnis
    Guest

Jeg skal bygge hinder !

Jeg skal på hytta, og for å ikke kjede meg døll ihjel i morra, så kan jeg bygge noen hinder. Noen forslag på åssen jeg skal gjøre dette ?

Jeg skal prøve å lage tegning i pain med åssen jeg tenker det, så får dere komme med forslag til meg i mens

Bilde nr 2 er der bommen skal hvile på og bilde nr 1 er av selve støtta. Hvordan skal jeg snekre støtta for å få hindret til å stå stabilt?
    Vedlagte bilder
    Sist endret av Gulponnis : 12-10-2007 kl 19:00

kapp ned nånn passe lange/tykke/tynne greiner,kvist av og evt mal "bommene",men er litt stili naturfarget også :p

Lag en sånn kasse nederst så setter du en del(les; maaasse) småkvist oppover(som en bukett nesten)så det bli hinder fyll?

Gulponnis
    Guest
    Siter Opprinnelig skrevet av ToOone Vis innlegg
    kapp ned nånn passe lange/tykke/tynne greiner,kvist av og evt mal "bommene",men er litt stili naturfarget også :p

Lag en sånn kasse nederst så setter du en del(les; maaasse) småkvist oppover(som en bukett nesten)så det bli hinder fyll?

Skal lage greiner ja ! Problemet er bare at jeg må få det meg hjem fra hytta igjen..eh.. det blir et problem.

De kassene, det var en god ide! Må sjekke om jeg får tid

lag hinderfyll da vettu.. de treng ikke vær stor. Kan jo ha både en og to stk under ett hinder. stakittgjerder,plater malt som mur/skifer/sjakk/what ever

Har laget endel kaninhoppehindre før :p det blir vel noe av det samme, bare at de man har til hest er større? skal sjekke om jeg finner noen tegninger
    carpe diem quam minimum credula postero

Åååååh, gjett om jeg også vil bygge hinder da! Har mange ideer, men får ikke til å tegne :p
    "Ofte blir man overrasket hva en hest faktisk kan prestere, hvis bare rytteren tror at han har verdens kuleste hest"

Hvil I Fred Mr Pilot<3
    BloggMSRanum

Gulponnis
    Guest
    Siter Opprinnelig skrevet av MariaR Vis innlegg
    Åååååh, gjett om jeg også vil bygge hinder da! Har mange ideer, men får ikke til å tegne :p
    Prøv

Har du en duk? Og noe å sy med? Isåfall lager du først en "tykk tarm" øverst, som er bommen du legger i koppene på hinderstøtta. Nederst lager du en "tynnere tarm" som du legger en mindre pinne i, som vekt så den ikke flagrer. Volia *jessda, ikke fin fransk, men uttales nå slik :p*, så har du et "skummelt" hinder du enkelt kan bytte it :)

Edit: Altså, om du ikke skjønte det *ser jeg har forklart litt kronglete :p* så i den tykke tarmen skal du legge den stokken som skal være selve "bommen" :)
    Sist endret av MariaR : 12-10-2007 kl 21:21
    "Ofte blir man overrasket hva en hest faktisk kan prestere, hvis bare rytteren tror at han har verdens kuleste hest"

Hvil I Fred Mr Pilot<3
    BloggMSRanum

Gulponnis
    Guest
    Fikk ikke til noe bedre enn dette; Enkelt men greit !

Bygga først to hinderstolper og ville male de svart da det var den eneste malingen vi hadde på hytta. Men det ble så GRUSOMT stygt at jeg ikke ville male den andre, og den svarte fikk duge i noen timer før jeg laga en ny en.

Før malt svart :

AUAUAUA. Tråkka på en spiker!

En stk svart:

Sage litt og fikse ny:

Nærbilder:

DØNN enkelt.

Gulponnis
    Guest
    Ps; Det er mobilbilder, så de er kjempedårlige. * bah.. ønske deg kamera*

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg