Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 6 FørstFørst 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 52

Tråd: Ridebutikken

Glad i min gule<3 Sweeteyes sin avatar
    Ble medlem
    May 2007
    Sted
    Tromdheim
    Alder
    30
    Bilder
    3
    Ja, har prata med han noen ganger:) virker som en kjempefyr!
    "Rise and rise again, untill lambs become lions"

Aktiv bruker Kristin&Lillebror sin avatar
    Ble medlem
    Apr 2008
    Sted
    Sogn og Fjordane
    Alder
    38
    Bilder
    22
    Ja, og han har peiling på hesteutstyr.. ikkje alle heste-butikk eigarar som veit ka ein kresen dressurrytter vil ha.

Har BARE gode erfaringer med ridebutikken:) Mye (bare kanskje..?) bra utstyr, og mye å velge i. Alltid god service, og Gard er kjempehyggelig! Tror nok ikke det er fordi de er lat om pakken din er treig hvertfal hehe

Somewhere in time where only I can tell
    Min og Filagos blogg

Glad i min gule<3 Sweeteyes sin avatar
    Ble medlem
    May 2007
    Sted
    Tromdheim
    Alder
    30
    Bilder
    3
    Nei, holder på å sprekke:p håper bare ikke den blir forsinka i posten
    "Rise and rise again, untill lambs become lions"

FH avhengig Astrid sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2006
    Sted
    Ålesund
    Alder
    31
    Bilder
    178
    Nå har jeg bestilt der for andre gang, og er litt spent på hvor lang tid det tar og om jeg får det jeg skal..
    Første gangen jeg bestilte skulle jeg ha et dekken, og bare for å få litt mer utav portoen bestilte jeg en shabrack også. Etter ei uke eller noe sant får jeg to mailer samtidig, den ene om at varene var sendt og den andre om at dekkenet var utsolgt og om jeg ville ha et annet istedenfor.. Hadde kanskje vært greit og fått mailen om at dekkenet var utsolgt FØR de sendte pakken..? For da hadde jeg droppet hele greia :p

Astrid Marie og Faithful Lad

Helga
    Guest
    Ridebutikken er dritfin. Har ikkje bestilt på nett der frå ennå, men.

Han som jobber der er utrolig koselig hvertfall!!

Garden ja:) Han er kjempe snill. Også tilbyr han alltid mamma og pappa kaffe i butikken:p Han skrøt engang over at Wintec salen min var så fin til tross for at den var tre år dengang:p

XD

Når de ikke svarer på verken mail eller telefon, hjelper det lite hvor hyggelig innehaveren er. Jeg er nå over middels irritert over dette, da det er snart 3 uker siden jeg bestillte varer og betalte med kredittkort. Dette er varer det haster med, og når de ikke svarer på noen henvendelser er det vanskelig for meg å komme videre.

Inntil videre: ingen gode referanser fra meg.

Ikke gode referanser fra meg heller. Når butikkeier går til verbalt personangrep på kundene er det noe som ikke helt henger på greip.

Dersom han har så godt med penger at han ikke trenger kunder i butikken, så gjerne for meg. Det kommer til å bli lenge til jeg oppsøker dem igjen.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg