Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 4 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 40
    Tanja & Staro
    Guest

3ér pony hingst søkes i rogaland til shetties bedekning

liten svart shetties hoppe søker å blive bedekket å en liten pony hingst papir og race ikke vigtigt.

Vet ikkje hvor eg skulle lave tråd men håper den blir sett her.

Er ikke rase og pairer viktig?? Tror ikke dette er stedet å oppfordre til ulovlig avl..

Tviler på at noen melder seg frivillig til slikt på et åpent forum.
    Those who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night.
    -Edgar Alan Poe-

Tanja & Staro
    Guest
    er det ulovligt at bedække med heste uten papire?? for så kender eg en som er kriminel og vet hun ikkje ser seg selv som kriminel???

Tja, med tanke på alle useriøse annonser man ser feks på hestemarked og Finn.no, så er jeg ikke sikker på at man ikke kan få napp her også...
    Desverre!

Tanja & Staro
    Guest
    hmm trode ikkje i var så emsige heroppe LOL i Danmark er det fuldt ut lovlig så trode fremdeles det var sådan heroppe beklager mye glem min tråd så...

og mine tre NV-barn :) Torhild sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Karmøy
    Alder
    40
    Bilder
    79
    Siter Opprinnelig skrevet av Belmont Vis innlegg
    er det ulovligt at bedække med heste uten papire?? for så kender eg en som er kriminel og vet hun ikkje ser seg selv som kriminel???
    Ler høyt! Fram med håndjerna Tanja!! :p

Joda, det er nok desverre IKKE lov å blande raser eller bruke ukåret hingst her i Norge. At det blir gjort av og til, joda selvsagt, men slikt snakkes det ikke høyt om, og eierne kaller det da ofte et "uhell"....

Tanja & Staro
    Guest
    BUSTED Torhild i am guilty as charged LOL

Siter Opprinnelig skrevet av Belmont Vis innlegg
    hmm trode ikkje i var så emsige heroppe LOL i Danmark er det fuldt ut lovlig så trode fremdeles det var sådan heroppe beklager mye glem min tråd så...

Er det virkelig lov i Danmark? Er du heeeelt sikker på det?

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg