Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 22

Tråd: Ponnimåling

Siter Opprinnelig skrevet av JOHANNE Vis innlegg
    130 er vel Grand Prix for 1.kat, ikke langt i fra ihvertfall. Så er denne hesten din under 1,49 så har den MEGET høy verdi!
    Hvis jeg hadde vært så heldig å fått han ponnimålt, burde jeg få en tøffing til å starte høyere klasser med han:p Har ikke lyst til å prøve deg vel Johanne?

Siter Opprinnelig skrevet av JOHANNE Vis innlegg
    For gammel for ponniklassene snart jeg.

Du kan jo alltid sette han bort på for til noen som vil bruke han som konkurranseponni, starte og utvikle han for deg? Ellers så er det bare å knyte fast deg selv på ryggen og hoppe i det. Går nok bra :p
    Hehe, er ikke sååå opptatt av penger, men hadde vært moro om han noen gang kom opp i 120-130 klasser!

Så bra at han har blitt så fin 130 er såå høyt! Han bukket så mye når han gikk i rideskolen..:p Men jeg trodde han var 155 eller noe jeg?

de har begynt å kontrollmåle ponnier på distriktstevner også så man vet aldri, plutselig er det en som kommer for å kontrollmåle. Jeg er ikke så sikker på om du får det til mathilde.. dessverre, men shyboy som blir ganske høyreist på nye steder også så er det jo litt kjipt å måtte dra hjem uten å fått starte? jeg kjenner en med en ponni som er målt ned som er værtfall 1.52 men det er så utrolig tydelig at den er målt ned fordi enhver person ser at den er over.
    Chargo og Victor H<3

Reaper
    Guest
    Hva koster en Gp ponni i 10 års alderen egentlig? tenker en kat 1 da altså:p

Siter Opprinnelig skrevet av Reaper Vis innlegg
    Har ikke anelse egentlig, slike ponnier selges ikke på finn.no :p

500.000,- ? En millon? Flere millioner?

Vil tro at de går ganske høyt, Gp hester går jo til svimlende summer ihvertfall.
    Living the dream <3

Er veldig i tvil jeg også, om jeg får det til. Men har tenkt å lage meg et "stangmål" i dag, med en stokk på 150 cm, med en pinne som stikker ut fra stokken og se om han går under.

Siter Opprinnelig skrevet av Reaper Vis innlegg
    Det er egentlig ganske individuelt. Vet om flere som har gitt opptill 1mill for ponniene sine.

Det høyeste som går for kat. I er 130cm, men i EM kan noen av hindrene være 140cm. I Norge er det sjeldent at hindrene er over 120/125cm. I NM kan de sette det opp til 130cm i omhoppningen.
    carpe diem quam minimum credula postero

Målte han i dag, han var over 150 cm, ca. 151-152 cm. Så der gikk GP ponni drømmen i dass. Men kanskje det blir en MB hest av han en gang?:p

Jaja, det var verdt forsøket ihvertfall ! :)
    carpe diem quam minimum credula postero

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg