Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Viser resultater 1 til 7 av 7

Finne en blogger..

Hvordan finner jeg en blogger? Altså de som legger ut blogger.. Ei vennine har nettopp laga seg side der, og jeg finner henne f*** ikke!! Var jo så enkelt før... Er det bare jeg som er helt blind, eller er den godt gjemt.. :evil:
    Sist endret av Liv&Lilja : 25-08-2007 kl 00:18 Årsak: to ekstra bokstaver:P

Reaper
    Guest
    Om du er inne på en blogg, så står det "finn en bruker" eller noe sånt, på menybaren til venstre.

Når du har gått inn på søkemotoren, så står alle tingene du kan søke på. men ikke på bloggforsiden, noe som er litt rart:s

På søkemotoren kan man bare søke i blogger ..Ikke etter bloggere..

Fant den "finn en bruker", men da kommer jeg bare på den søkemotoren igjen, og der går det fortsatt ikke an å søke etter bloggere.. (Prøvde også med mitt eget navn, i tilfelle jeg skrev navnet til min vennine feil..) Irriterer meg!!!
    Vedlagte bilder

Nå har jeg sendt en e-post til de..

Grunnet at søkinga har tatt litt vel mye kapasitet på siden (det er det som har gjort den treig i blant) har den midlertidig blitt fjernet for å gjøre siden raskere. Men jeg skal minne dem på at det er noe som dere savner :)
    Hvis du forlanger et klokt svar, må du også spørre fornuftig.
    Johann Wolfgang von Goethe

Et lykkelig liv.

Ok ,Ragnhild:)
    Forresten så digger jeg og lese om deg og Janko.
    drifandi og cathrine.

Takk Ragnhild! Begynte å lure på om jeg var blitt helt blind

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg