Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 3 av 62 FørstFørst 1 2 3 4 5 13 53 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 614
    uten robin .. Bobbibrown sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2006
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Alder
    23
    Synes det ser farlig ut for hesten jeg. :p

prima ballerina
    Ble medlem
    Sep 2006
    Sted
    Trondheim
    Alder
    24
    Bilder
    11
    Joda, det kan det være.. Aner ikke jeg.. Men, alt med hest er vell farlig, vil jeg vel tro?!.. De er jo storestore dyr.. Sprang er vel heller ikke så ufarlig at det gjør noe. :p

Ble medlem
    Nov 2006
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Alder
    23
    men da mener jeg slik at hindene er jo satt fast, det er de jo ikke i sprang. :)

prima ballerina
    Ble medlem
    Sep 2006
    Sted
    Trondheim
    Alder
    24
    Bilder
    11
    Siter Opprinnelig skrevet av Mia H. Vis innlegg
    men da mener jeg slik at hindene er jo satt fast, det er de jo ikke i sprang. :)
    Nei, sånn sett er terengritt farligere.. :)

Ble medlem
    Nov 2006
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Alder
    23
    ja ..

Men jeg vet ikke med dere - men jeg ser aldri Ronja så lykkelig som når vi raser rundt på feltrittbanen og hopper *naturlige* hindre. Hun elsker det. Og vi holder det lavt i høyde så da er det faktisk veldig lite som kan skje som ikke kan skje på vanlig sprang.

Akademisk ridekunst, så klart
    dA || Blogg

Uten Vinni Victoria sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Oslo, Råde
    Alder
    25
    Bilder
    8
    Er vel like stor sjanse for at en hest kan skade seg på et hinder i feltritt som i sprang. Skal ikke så mye til for at en bom havner mellom beina på hesten, og beina knekker.
    Men ja, man har forskjellige meninger. Jeg for min del syns feltritt ser kjempe morsomt ut, og jeg gleder meg til vi skal starte med det :)

Ble medlem
    Nov 2006
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Alder
    23
    Tror det er ett hakk større fare, pga bommen faller ikke ned, så hvis hesten er så uheldig at den detter/river kan den jo få seg en skikkelig støkk.

klassisk feltrytter Hanna sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Lancaster, England
    Alder
    27
    Bilder
    15
    dette blir rimelig OT, men:
    JA, terrengritt er farligere enn sprang. nettopp derfor hopper man for det første ikke så høyt, og for det andre må man gjennom en dressur- og en sprangprøve før man får ri i terrenget. om man ikke har kontroll over hesten, kommer man seg sjelden så langt som til de faste hindrene.
    uhell kan skje i alle grener, og som regel går det helt fint i terrengritt også.
    men det er så klart en grunn til at det er påbudt med sikkerhetsvest, medical card, veterinær og ambulanse på stedet under terrengprøven..

Men det er jo det som gjør det så spennende!! :p

“If the person you are talking to doesn't appear to be listening, be patient. It may simply be that he has a small piece of fluff in his ear.”
    Winnie the Pooh

blogg

Sabrina med en tulling Wilisia sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Sverige/Rogaland
    Alder
    24
    Bilder
    96
    Man kan jo ikke egentlig ikke si at noe som foregår i terreng med faste hindere er tryggere enn noe som foregår på en jevn bane med løse hinder. Hadde ikke turt og tatt med min hest på feltrittsbanen, Roxanne hadde jeg turt da :) Men har ingenting imot feltritt. Noen sjanser må man jo ta her i livet

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg