Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 4 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 31
    Mari
    Guest

Ukesopphold, anbefales?

Jeg har ikke tid til å dra på BB kurs i juni, men jeg har tenkt litt på å dra på kurs utpå senhøsten.

Kom over siden til Solveig S., og der stod det om "rideleir". Et ukesopphold med instruksjon i 5 dager. Dette friiister veldig, hadde vært en super måte å bli bedre kjent med Hildra på, og kanskje få rettet opp problemene våre, eller ihvertfall sett om vi kunne funnet en løsning.

Har noen av dere vært på ukesopphold hos Solveig S.? Er det verdt pengene? Tror dere det er noe for meg og Hildra (=totalt nybegynnere)?

Akkurat det der kikker jeg på også! Virket veldig interessant...:) Så jeg stiller samme spm som Mari...hehe

Anbefales!

Jeg var på ukeskurs hos Solveig ifjor sommer. Anbefales virkelig, også dersom man er nybegynner! Kom gjerne med spørsmål, så skal jeg prøve å svare

Mari
    Guest
    Siter Opprinnelig skrevet av ICM Vis innlegg
    Jeg var på ukeskurs hos Solveig ifjor sommer. Anbefales virkelig, også dersom man er nybegynner! Kom gjerne med spørsmål, så skal jeg prøve å svare
    Kan du ikke fortelle litt hva dere gjorde og sånn?

klassisk feltrytter Hanna sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Lancaster, England
    Alder
    28
    Bilder
    15
    åååh.. har så lyst at jeg nesten dør. :p men det går på pengene ja..
    hvor mye kostet det igjen?

“If the person you are talking to doesn't appear to be listening, be patient. It may simply be that he has a small piece of fluff in his ear.”
    Winnie the Pooh

blogg

Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Lancaster, England
    Alder
    28
    Bilder
    15
    ..og rir man én eller flere ganger om dagen?

“If the person you are talking to doesn't appear to be listening, be patient. It may simply be that he has a small piece of fluff in his ear.”
    Winnie the Pooh

blogg

Mari
    Guest
    Det varierte visstnok Hanna. Jeg har skikkelig lyyyst!

Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Lancaster, England
    Alder
    28
    Bilder
    15
    jeg ooog! jeg døør.. ble bare SÅ inspirert av å være på kurs i dag! og når hun Ingrid (som arrangerer kurset og skal undervise meg senere ) sa "du har ikke lyst til å komme på ukeskurs i sommer da? ... Det er til og med billigere enn vanlig rideleir!" ..jeg bare, joooo..

Winnie the Pooh

blogg

Så du har allerede vært her inne, Hanna! Bra du ble inspirert i dag:) Sitter oppe og venter på at bollene skal heve ferdig, så de kan stekes. Tenkte arrangøren skulle ordne noen boller til kurset i morgen

Opplegget varierer litt om det er ungdoms- eller voksenkurs. Kan bare uttale meg om hva vi gjorde på voksenkurset i fjor.

Vi hadde yoga om morgenen, spiste frokost, hadde teoriundervisning, ordnet hester, red for Solveig en økt hver på ca 30 min, spiste lunsj, så på Solveig trene sine hester, spiste middag, ulike ting på kvelden (akrobatiske øvelser, basic fekting, red tur, badet, longerte hverandre som sitstrening osv.). Dette er som sagt bare sånn cirka hva vi gjorde i fjor. Skal høre med Solveig i morgen, og kanskje sladre litt om de kommende kursene

Man lærer veldig mye bare av å kunne være der hele tiden, dele problemer, ideér og løsninger med de andre deltakerne, og kunne spørre Solveig hele tiden dersom det er noe man lurer på.

Mari
    Guest
    Åh, hørtes spennende ut. Jeg regner med at jeg går under ungd.kurs (17 år), men det er uansett slike ting jeg gjerne vil lære.

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg