Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 27 1 2 3 11 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 261
    Gjest-
    Guest

Dere som holder på/har nylig tatt lappen

Undrer litt hvordan teorien er om dagen? Hørt den er blitt vanskeligere enn for et par år siden. Hvordan er spørsmålene nå? Er det fremdeles fem svar og flere kan være riktige? Har skikkelig noja for teorien...

Og lurer på grunnkurset... Er det kun teori? Må man ha med noe spesielt, bøker eller noe? glemte å spørre :p

og dere som har kjørt opp, hvordan er oppkjøringstimen?

Nå er jeg kanskje ikke helt riktig til å svare her i og med at jeg har hatt lappen i over to år (wow.. jeg begynner å bli gammal..). Men oppkjøringa var ikke noe stress. Var som en helt vanlig kjøretime, du fikk beskjed om hvor du skulle kjøre, og sensor satt egentlig bare og fulgte med. Null problem :)
    Teorien skal jeg ikke uttale meg om, men jeg tror ikke det lengre er slik at flere svar kan være riktige, og at du får feil både for å ha svart feil og for ikke å ha svart riktig. Men dette skal jeg ikke si for sikkert.
    Hvis du forlanger et klokt svar, må du også spørre fornuftig.
    Johann Wolfgang von Goethe

Et lykkelig liv.

Gjest-
    Guest
    Å, håper teorien er forandra! Ikke like slik svaropplegg som det var før i alle fall.

Therese
    Guest
    Det er bare ett rett svar på hver spørsmål på teorien. Men du kan ha bare 7 feil, på den 8. stryker du.

Gjest-
    Guest
    huff å huff! så liten kvote man har! Hvor mange svaralternativer har man?
    Uff, gruer meg jeg nå...

Therese
    Guest
    Husker ikke hvor mange, men det er vel 3-5 eller noe.

Hvilket grunnkurs mener du? Trafikalt grunnkurs eller teori-kurset man kan velge å ha før kjøretimene?

Har ikke begynt selv, men typen tok lappen for ikke så lenge siden. Og flere i klassen har klaga en del kan man si.. Så har fått litt ufrivillig innføring i hvor ekkelt det kan være :S

Har du vært her foresten?: www.teoritentamen.no
    I am not afraid of storms, for I am learning how to sail my ship.

Gjest-
    Guest
    trafikalt grunnkurs :) har holdt på med lappen i 5 år nå, pokker at jeg skal være så treg, gir meg bare mer utgifter og tull :p
    Klaget på hva?

den teoritentamen.no er jo betalingstjeneste :\

Okei :)
    De har vel klaget på det meste.. Bilen de kjører, opplegget, teorien, oppkjøringa. Men så forventer enkelte at ting skal legges til rette for dem hele tiden, og at alle andre bare må rette seg etter det.

Ja, det er sant :/
    I am not afraid of storms, for I am learning how to sail my ship.

Ingeborg
    Guest
    Siter Opprinnelig skrevet av Lene Vis innlegg
    trafikalt grunnkurs :) har holdt på med lappen i 5 år nå, pokker at jeg skal være så treg, gir meg bare mer utgifter og tull :p
    Klaget på hva?

den teoritentamen.no er jo betalingstjeneste :\
    Haha.. det er godt det ikke bare er meg!!
    Må prøve å gjøre meg ferdig før sommeren! :p
    Men har faktisk klart å menge meg med på et grunnkurs nå, så nå SKAL jeg ikke gi meg før lappen er i boks.. GRR!

(du trenger ikke å ha med noe bøker eller lignende på grunnkurset.. ingen her har det iallefall)

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg