Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 13
    inaw
    Guest

Smile Westernridning - hvordan komme i gang?

Har plutselig begynt å få øynene opp for westernridning, og har kjempelyst å lære litt! Noen som har noen ideer til begynnende øvelser/gode bøker/videore etc? Det beste hadde selvfølgelig vært å blitt med på noe kurs, skal holde øynene åpne for det og!

Litt om meg og hest: Har holdt sammen i vel 9 år, ridd sprang og klassisk dressur, samt kjørt litt. Nå om dagen blir det mest dressur og turridning. Hesten er 15år, kaldblodsvallak, og er med på alt!!!

hihi :) her skulle gjerne jeg også fått lit tips :p hihi
    Like grønn som meg i westeren Inaw?? hihi :)
    vi har komt langt, men vi skal lengre!

Gratulerer begge to

Anbaler dere å gå på denne siden og finne nærmeste klubb :) Tror det beste er å være med på kurs når man skal starte opp, så man får en innføring i grenen og filosofien bak det hele

Lykke til

TUSEN TAKK frida jeg fant en westeren klubb rett ved her som jeg ikke viste om!:)

Hehe Ingen årsak

Kunen kommet med noen tips om øvelser og sånn, men er mye bedre å få det fra en instruktør når man har med hesten, slik at man får lært det riktig og vet litt hva det dreier seg om :)

Og man må ikke ha westernsal/hodelag for å være med på kurs, der møter man opp sånn man er Prinsippene er de samme uansett :)

I westernridning, kan man bruke stocksal da??

Spør bare av nyskjerrighet..

Telenor
    Guest
    Jeg å vil lære mer om western ridning!!

Siter Opprinnelig skrevet av K, R & V Vis innlegg
    I westernridning, kan man bruke stocksal da??

Spør bare av nyskjerrighet..

Det går nok helt fint på hobbynivå. Må ha westernsal under konkurranser hvis det ikke er klasser der man skal ha engelsk utstyr.

Men tror ikke det har noe å si på hobbynivå. Kan ikke nok om konstruksjonen av de ulike salene til å si hva som kan være forskjeller/likheter :)

Er det weteren klasser der man MÅ ha engelskt utstyr ?? :s
    eller kan du velge mellom westeren og engelsk i sånne klasser?

hvordan er det egentli på et westeren stevne?
    hehe :p kan lit om westeren, men vill lære!

Jepp, finnes egne klasser der man skal ha engelsk utstyr. Er det hunter de heter...? Hmm...

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg