Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 11 til 14 av 14
    Villmarkstua og Baroque Import er det samme, men barokkridning.no er derimot Solveig Schacht sin side. Bare en liten oppklaring

Jeg kan anbefale Branderup-salene og Elisabeth-salen til Amazonas, det er de jeg har prøvd.

Jeg fikk en bedre sits av å ri i barokksal, du blir sittende mer rett-opp-og-ned, og enklere å slappe av. Det eneste negative med disse salene, er at jeg tror du må betale en del for en god sal (ihvertfall i Norge) og at de ikke er godkjent for konkurranseridning. Kanskje ikke noe særlig å hoppe i heller forresten

Har en svart, pent brukt Branderup Equyer til salgs, hvis noen er interessert. Den har en ultra-flex bom, og krever dermed ikke et like skolert sete som lærbom/bomløs. Den skal imidlertid være så fleksibel at den følger hestens bevegelser. Middels bomvidde og normal setestr. Ny pris 16 500, brukt i 8 mnd, selges for 12 500.

Drar opp denne jeg.

Får man tak i saler til hester som bruker xxvid-xxxvid i vanlig engelsk sal?
    Typ str 38 i JC og Globus
    Team Terror

Liisa&Ulvar

Du får de fleste modeller opp i K5 i hvert fall, som tilsvarer xxvid. Amazonas har utviklet nok en sal kalt Diva, som fåes enda bredere og kortere enn de modellene som allerede finnes. Den tror jeg ikke de har på hjemmesiden enda, men du får info på e-post om du ber om det.

http://amazonas-shop.dk/shop/amazonas-sadler-7c1.html

http://taur.se/barockdp.html

Legger ved et par linker så kan du se noe av det som finnes der ute :)
    Livet leves forlengs og forstås baklengs

Takk takk :)
    Team Terror

Liisa&Ulvar

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg