Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 2 av 131 FørstFørst 1 2 3 4 12 52 102 ... SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 1309
    LisaFi
    Guest
    Den på øverste bildet KUNNE bøye seg, ja! Stilig bilde!

Ett av Goldens Hode=)

Kamilla & Golden Vix

PitaPata Horse tickers

LisaFi
    Guest
    Den Golden`en din er bare en RÅpen hest! Men det visste du vel fra før...

Siter Opprinnelig skrevet av LisaFi Vis innlegg
    Den Golden`en din er bare en RÅpen hest! Men det visste du vel fra før...
    Takker for det ja!=)

Veldig klar over det ja=) haha
    Kamilla & Golden Vix

PitaPata Horse tickers

Golden så ut til å være en veldig pen hest :) Vil gjerne se bilde av hele hesten!

Men får jeg spørre hvorfor du rir dressur på et pessoabitt? Det gir i grunn ingen annen effekt i dressurridning enn at det drar ned hodet på hesten, og du får lett falsk holdning..

Siter Opprinnelig skrevet av LisaFi Vis innlegg
    Den på øverste bildet KUNNE bøye seg, ja! Stilig bilde!
    mente du hesten min? på første bildet
    R.I.P Anakè.

Omskolering er en unik mulighet til å lære seg selv å kjenne
    Mia

Da legger jeg inn noen bilder her også, siden vi fikk en så fin tråd for oss selv. Vi som har "dressurtravere"

Spamme dere!!! Og dere får selvfølgelig lov til å komentere - litt...

Siter Opprinnelig skrevet av NinjaChristin Vis innlegg
    Golden så ut til å være en veldig pen hest :) Vil gjerne se bilde av hele hesten!

Men får jeg spørre hvorfor du rir dressur på et pessoabitt? Det gir i grunn ingen annen effekt i dressurridning enn at det drar ned hodet på hesten, og du får lett falsk holdning..

Emmm.. Ja jeg vet det. Men så rir jeg ikke dressur egentlig, og skulle bare prøve det og få et bilde. Vet det er ett dårlig bitt, og har nå byttet til tredelt.

Setter inn ett bilde av hele hesten=) Han trener dressur på egenhånd!!

Kamilla & Golden Vix

PitaPata Horse tickers

Sol
    Guest
    Birre: For noen flotte linjer det er på den hesten din. Og for en konsentrert hest! alltid et øre på mor, på samtlige bilder! tydelig at dere to har en fin dialog....
    også: var det en antydning til stolsits jeg skuet på det ene bildet der? Så (dessverre) ingen albuer eller tær, enda det er det som gjør meg allermest lykkelig(mine er SÅ egenrådige)!!

Siter Opprinnelig skrevet av solanju Vis innlegg
    Birre: For noen flotte linjer det er på den hesten din. Og for en konsentrert hest! alltid et øre på mor, på samtlige bilder! tydelig at dere to har en fin dialog....
    også: var det en antydning til stolsits jeg skuet på det ene bildet der? Så (dessverre) ingen albuer eller tær, enda det er det som gjør meg allermest lykkelig(mine er SÅ egenrådige)!!
    Øøøø, stolsits? I min nye dressursal??? Jeg håper da virkelig ikke det, hvilket bilde mener du nå?

Men DETTE er stolsits...!

Dette er IKKE stolsits

Jeg forsøker å være veldig bevisst på armer og ben, men jeg ser på mange av bildene at jeg godt kan bli flinkere til å ha hælene nedover. Jeg lurer på om det kommer av at jeg gir henne signaler mye og ofte, fordi hun er en hest som ikke holder formen lenge av gangen. Hun må korrigeres hele tiden.

Men bare kom igjen, kommentarer mottas med stor takk. Det kan virke som om dere er redde for å kommentere bildene mine, for andre som legger ut får mange flere kommentarer enn meg... Jeg biter ikke hodet av dere av den grunn, og jeg går ut i fra at jeg IKKE rir feilfritt. Da burde jeg ikke sitte å humpe på en varmblodstraver på utebane i Vestby...

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg