Tusen takk!:)
Siljan ser helt super ut!:) nå syns jeg du må vise han fram på konkurransebanen snart!;D ser på bildene at han setter seg godt i galoppen! Moro!
Tusen takk!:)
Siljan ser helt super ut!:) nå syns jeg du må vise han fram på konkurransebanen snart!;D ser på bildene at han setter seg godt i galoppen! Moro!
Tusen tusen tuuusen takk dere! Det varmer, jeg gliser fra øre til øre av å lese kommentarene deres.
Noen fler bilder fra trening i går og litt fra ukene før
(Denne dagen var så lite match at det er FLAUT. Snakk om å ha dårlig tid før trening og bare pøse på med allslags IKKE-matchende utstyr..Ehehe.. Til mitt forsvar var det ikke jeg som salte opp, og personen som gjorde det kjente ikke helt til mine må-matche greier, så da ble det litt allefarger. Ikke bra! Tør nesten ikke legge ut bilder fra denne dagen, men hesten var flink da, så jeg måå.. Hehe)
Fra i går:
Slutten av økten
[IMG][/IMG]
Sånn *puuh* mange bildeer.
Sist endret av Hanne&SiljanGutten : 20-03-2013 kl 19:36
Hanne & Siljan Gutten. <3
Bare jeg som poster her nå, haha. Jeg spammer litt til jeg! Bilder av jeg og Siljan på trening forrige uke :)
![]()
Dyp her, men dette var på slutten og han var sliten etter mye galopp.
![]()
Flotte bilder! Flott hest du har Hanne :) Moro å se at de "tyngre" hestene også kan!
Tusen tusen takk, dere to!!! :)
Dere er knallfine, Hanne! Han er jo blitt suuuperfin. Blir dere å se på novemberstevnet i Alvøen, kanskje?![]()
Christina & Gino.
Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)