Hestene.no for salg/sletting. Riktig person kan fornye populariteten til websiden som i mange år var et møtested for hesteinteresserte. Kontakt: info (at) efremtid.no
Billig regnskap
www.facebook.com%2Fgroups%2F2325817531
+ Svar til tråden
Side 1 av 131 1 2 3 11 51 101 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 1309

Dressurbilder av Omskolerte travere?

Jeg lurte på om det er mange her inne som driver med omskolering av travere og om de driver med dressur.
    Moro å se bilder ifra andres travere.

Vedlagte bilder
    Sist endret av mia&southgentleman : 20-03-2007 kl 07:31 Årsak: Får ikke fram bilde
    R.I.P Anakè.

Omskolering er en unik mulighet til å lære seg selv å kjenne
    Mia

Her er et bilde tatt for en drøy uke siden, vi har vært litt nede i en bølgedal på dressurfronten i det siste, så hadde her nok med å prøve å få ettergift for innvendig tøyle (men etter kurs i helga, har det løsna en del, så nå kan vi begynne å tenke på samling igjen - jippi:))

Sist endret av Natalie_s : 20-03-2007 kl 12:46 Årsak: ke?hvorfor kommer ikke bilde opp?
    Min hest er mitt speil,
    som uforfalsket gjengir mine dårlige sider.
    Se din hest i øynene,
    og la deg ikke skremme av sannheten.
    (Bent Branderup)

*Tenketenke*

Holder på å omskolere min traver også, har drevet på i ca 1 1/2 år nå, men pga av mangel på skikkelig bane, og en virkelig innbarka traver, har det gått noe sakte. Har brukt henne mest til tur. Men i det siste har vi jobbet litt på "bana" hjemme her, og hun begynner å få ettergift, og bøyer seg pent på volter. Bare snøen blir borte så blir det hard jobbing for å få skikkelig gallopp og fatninger!

Målet mitt er nå å få starte 80 cm sprang og LC dressur med henne, og det ser jeg på som oppnåelig :) Hu hopper jo som ei kule, så bare vi får galloppen og litt mer sprangteknikk, så vil hun ikke ha noe problemer med å hoppe mye høyere enn hva hun klarer fra trav i dag.. ^^

(Edit for å legge til at jeg desverre ikke har noen bilder på dataen fra nå nylig.. Spesielt dressur. På VIP'en min (Wenche&Amber) ligger det en del bilder, hun har forandret seg masse :) )

American Amber og American Jet, mine øyestener :)

Skal begynne og omskolere min traver nå.
    Men kjekt å se bilder, så jeg har noe å se frem til
    Sist endret av Christel : 20-03-2007 kl 19:57
    ~Sorte & skimmle perler~

Nyydelige hester! Så ikke noe "typisk traver" (no affence) i dem. :)
    Ingvild Oline

LisaFi
    Guest
    Blivira`n min... <3

Asa Garsy
    Guest
    Har ikke noe bra bilder av Garsy, hun er vel alt mulighest, men prøver da å få henne til som en dressurhest, har ikke bra bilder enda men... Bildene er i fart, Driv å styrker nakken nå samt ryggen så hun klarer å bære seg bedre, går ned i både skritt og Trav men ikke galopp, venter litt emd den

Hestefaglærer Anniken B sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2006
    Sted
    Vikebukt
    Alder
    33
    Bilder
    6
    Søstra mi har omskolert traver på helfôr, eller, han har vel aldri gått løp såvidt jeg vet.
    Happy er en snill og grei hest, som alltid gjør så godt han kan. Disse bildene er tatt i september tror jeg. Ikke se på sitsen min, bare se på søte hesten!

~Anniken
    Anniken, tre prikkedyr og en kul gul!

Så fine bilder:)
    mroro å se at travere kan forandre seg så mye:)
    R.I.P Anakè.

Omskolering er en unik mulighet til å lære seg selv å kjenne
    Mia

stressa kjærring! absinthe sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2006
    Sted
    hortemo,25 år
    Alder
    35
    Bilder
    6
    jeg holder på å omskolere mine to travere nå, og det er kjempespennende, men utfordrende!! :)
    hun ene har såvidt begynt, siden hun har vært i konstant behandling det siste året nå, men vallakken min begynner å komme seg nå!
    Han har begynt å søke ned, og blitt bedre til å bøye seg på voltene, og kan sjenkelvikninger :)
    såklart, alt er ikke perfekt innøvd, men det går jo ikke så fort. og nå skal jeg begynne å ha privattimer med alexandra myhren ei gang i uka med hestene, så nå skal det bli orden :) kan jo slenge inn de få bildene jeg har da..

en liten videosnutt

http://www.youtube.com/watch?v=5ZvtR...03351%26cr%3D7

og et til:

har liksom ikke tatt så mye bilder når vi har hatt ridetimer, men skal prøve fremover :)
    skal stille i LD i april iallefall, bare for gøy...

Informasjon om denne tråden

Brukere som leser i denne tråden

Det er 1 brukere som leser i denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Regler for innlegg

• Du kan ikke opprette nye tråder
  • Du kan ikke svare i tråder
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke endre dine innlegg