PDA

Se full versjon : Hvordan skal jeg tolke dette?

Ina
11-03-2007, 13:19
Altså, som mange kanskje vet har jeg noen “klikker” med Løkken. Men så her en dag var jeg oppover til han for første gang på ca 5 uker, har hatt en liten pause.

Da jeg kom var han litt så som så med humøret, flakket litt med ørene, og sjekket meg litt ut. Noe han ofte har gjort. Kanskje også litt overrasket over å se meg. Føllet var litt oppå meg, så da ble Løkken litt snurt over at han ikke fikk all oppmerksomhet. Altså han var litt sur, og gikk i fra meg. Så tenkte jeg, ja, jeg må vel ta han inn. Jeg gikk bort til gjerdet hvor leietauet hang, og gikk over bekken og til Løkken og føllet som stod ved hverandre. Da kom han springende mot meg. Han virket heller ikke veldig snurt da. Han sprang så forbi meg, og havnet litt til venstre for meg. Altså, omtrent 2 meter fra meg. Men så kom føllet da, skulle sjekke ut litt sikkert. Jeg gikk så rundt, slik at jeg havnet på andre siden av “forkrybbe” som stod litt i veien for meg og Løkken. Da kom han småspringende i mot meg igjen. Jeg tok et steg mot han, og han stoppet foran meg. Deretter tok jeg leietauet på, og leide han ut.

Hva var denne springingen? Var det det at han ville at jeg skulle få vite : Hallo, jeg er her. Jeg vil inn?

På forhånd takk for svar.

(Beklager at det ble litt rotete, og vanskelig å forstå kanskje.)

Sol
13-03-2007, 00:38
Ja enten det, eller han ville kanskje leke med deg? alle hester er litt småsprø om dagen, og veldig lette å få litt i farta!
tror hvertfall IKKE dette var noe negativt i forhold til deg på noen som helst måte!

Ina
13-03-2007, 21:03
Det er jo kjekt å høre :D

Det går jo litt opp og ned, men disse hendelsene som slike, hvor ting går som det går, flyter jeg på lenge :D