PDA

Se full versjon : David Lynch

absinthe
06-03-2007, 22:05
noen her som har sett noen av filmene hans, og twin peaks??? :D
jeg elsker mannen, han er rett og slett genial, og du sitter tilbake med et stort rabalder i hjernen etter å ha sett hans mesterverker!!
om det er noen som ikke har sett noe av han, så anbefaler jeg Lost Highway og mulholland drive!! wild at heart er og genial!
:D

Sagitaria
06-03-2007, 22:06
Ah, Lost Highway...utrolig braaaa! Og mullholland drive. Selv om jeg ikke skjønte så mye av dem da.. :lol:

Elsker forøvrig den sangen i Lost Highway, Song to the Siren. Den er bare...nydelig..

Lopke
06-03-2007, 22:08
TwinPeaks fan her og!!!! fikk sesong 1 i julepresang. Gleder meg til den. Digger musikken hans og..

HAr forresten også elefantmannen liggende, vist nok en av Lynch første film.

jilmavi
06-03-2007, 22:11
Lost Highway har eit supert soundtrack. Då eg var heime i helga, måtte eg ta med meg plata Song to the Siren er på. (This Mortal Coil sin versjon altså).

Eg hugser så godt han ekle mannen bak kroa (dineren) i Mulholland Drive, han er jo heilt forferdeleg! Det tok lang tid før eg greide å sitje stille og sjå den scena! Eg skjøner framleis fint lite av filmen, då.

Er det nokon av dykk som har greid å sjå heile Eraserhead? Der måtte eg melde pass, altså. Kanskje eg prøver att ein dag eg har innmari god tid :)

jilmavi
06-03-2007, 22:16
Ah, musikken er jo den eminente Angelo Badalamenti! Han har laga tema og bakgrunnsmusikk, men i ein del filmar har jo Lynch plukka fram ein masse herlege låter. Eg kjenner eg vert litt sentimental av å høyre på mellom anna Song to the Siren...

Blue Velvet er òg ganske kul. Kyle MacLachlan speler jo der òg. Elefantmannen er ein fin film, men har fått kritikk for å ikkje vere veldig historisk korrekt.

Sagitaria
06-03-2007, 22:30
Lost Highway har eit supert soundtrack. Då eg var heime i helga, måtte eg ta med meg plata Song to the Siren er på. (This Mortal Coil sin versjon altså).

Ja den ja. Åh jeg elsker den sangen.

smulemor
07-03-2007, 00:05
twin peaks er bra men jeg likte ikke filmen, lost highway funker også men det er film og serie for et spesiellt humør ;)

absinthe
09-03-2007, 22:12
blue velvet er og bra!! :) jeg tror jeg har tolket filmene hans ut og inn omtrent tusen ganger, og jeg oppdager noe nytt for hver gang jeg ser de!! hehe..
nå har jeg bestilt sesong 2 av twin peaks og, gleder meg!!!

Anita&Svarten
09-03-2007, 22:14
jeg har sesong en og to, men bare sovner til de jeg.. enda ikke kommet meg gjennom første episode.. setter på, og 2 minutt etterpå så sover jeg:p

absinthe
12-03-2007, 03:39
fy anita :P

anettex
12-03-2007, 14:39
Twin Peaks var god i starten, og så ble den bare rarere og rarere.
Kunne godt tenkt meg å se den igjen.
Killer Bob gjorde et stort inntrykk...hehe...
Musikken hører jeg fortsatt på, har den både i bilen og på Pc`en.