PDA

Se full versjon : Positiv kaldblodsvallak

Den Røde Fare
27-03-2014, 14:06
Kaldblodsvallak på 15 år, ønsker seg et nytt hjem så fort som mulig.

Lisle er en herlig fyr. Han er tidligere brukt i rideskole og på rideleir, kan ris av de fleste, men man må være glad i en hest som tenker fremover. Han er kjempelett å stoppe fra alle gangarter, tar ikke ut. Han gjør det du ber han om med liv og lyst. Lett og søt å håndtere både fra bakken og fra ryggen. Grei med hovslager og vet. Grei på henger.

Han har ingen store unoter som vi vet om, han er en energisk hest, som fortjener å bli å bli brukt, Når jeg skriver energisk, så mener jeg nettopp energisk, ikke at han tar ut for gøy, eller dikter opp grunner til å "bli redd og stikke". Han har mye energi, men det fremstår som positiv energi som er lett å kontrollere.

Ypperlig turhest si tar seg frem over alt. Hopper 80cm bane, og kan LC dressur. Lett å få frem gallopp både på tur og bane.

Pga. diverse omstendigheter så har vi ikke hatt han så lenge, og vi kjenner han derfor ikke så fryktelig godt, så vi selger han slik han fremstår her.

Går pr i dag barfot og fungerer fint med det. Har gode, sterke høver som har blitt veldig fint vedlikehold. Går på utegang og stortrives med det, men antar han vil fungere fint i stall også.

Hjem er viktigere enn pris. Selges ikke til noen som har tenkt å ha han som eneste hest. Han SKAL ha hestekompiser.

Settes ikke ut på prøve, men kan prøves så mye man ønsker hos oss. Vi vet ikke om han kan kjøres med. Helfor er pr i dag ikke aktuelt, men dukker den rette avtalen opp så kan det meste vurderes.

Ring eller mail mai for mer informasjon og bilder. Her er det lav terskel for å ta kontakt. :) Svarer jeg ikke på telefon så legg igjen beskjed/sms så ringer jeg opp så fort jeg kan.

Link til finnannonse med kontaktinfo.
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47463627&editAd=true

Skal prøve å få tatt bilder av han i dag.

Den Røde Fare
16-04-2014, 20:03
Solgt :)