PDA

Se full versjon : Stallplass rundt Grimstad/Arendal/Kristiansand ?

StallNes
17-12-2013, 00:41
Vel, da det ser ut til at eg havner sørover så er det jo alltid greit å lufte litt om å finne stallplass. Det eg ser etter er vel stallplass med godt miljø, som er egnet til unghest og evnt oppstalling av hingst. Bane hadde vert ok å hatt, men ridehall er ingen "måha" for meg (men er alltids kjekt å ha tilgang til det i nærhet). Bør vere gode tur muligheter både til kjøring og ridning.

Send meg gjerne ein PM, dette er bare lufting inn til videre da eg i teorien står uten hest for øyeblikket :)

zeldis
17-12-2013, 00:49
Sjekket denne http://www.hestene.no/forum/showthread.php?9196-Stalloversikt-Aust-Agder ? (den er kanskje ikke helt ajour men)
Bare ta kontakt hvis du lurer på noe ang konkrete staller :-)

StallNes
17-12-2013, 18:51
Sjå der ja, hehe :-) Om det hjelper litt på så er vel helst i Grimstad-området det mest aktuelle, men har alle muligheter åpne inn til videre.

StallNes
17-07-2014, 18:31
*Drar denne litt opp igjen*

Har for tida stallplass, og ønsker for liv og død ikkje å flytte der ifra, men, siden vi jakter på hus så kan det vere eg må gi etter å finne ny stallplass og miljø etterkvart.
Jobber i Arendal (Gromstad Auto for dei som er lokalkjente) og mannfolket jobber i Kristiansand på Andøya, så det må vere innenfor rimelighetens grenser.
Som kriterier nevnt ovenfor, bør vere mulighet for oppstalling av hingst, bane/hall hadde vert ok da hesten er under innridning og kjøre/turmuligheter er nesten ett lite must for kjørepersonen som eg er :)

Vil gjerne inn i hestemiljøet i området, men stille lille sjenerte meg så er ikkje det allitd lett å bare skape nye bekjente :lol: