PDA

Se full versjon : Grand-Prix (SE)

Silje og Tindra
25-02-2007, 11:09
Grand Prix
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Grand Prix (http://www.grand-prix.se)

lafutura
25-02-2007, 11:48
Super nettbutikk. Bra priser og god service. Har handlet derfra en gang, fikk varen etter 1 uke.

Nina & Flight
25-02-2007, 15:26
Har ikke erfaringer med butikken, men var ikke å kikket nå, og det virket som de hadde et ganske bra utvalg i forskjellige prisklasser og farger:)

Hvordan er det betalingen foregår? Går det ann å betale med norske kroner?

lafutura
25-02-2007, 15:44
Har ikke erfaringer med butikken, men var ikke å kikket nå, og det virket som de hadde et ganske bra utvalg i forskjellige prisklasser og farger:)

Hvordan er det betalingen foregår? Går det ann å betale med norske kroner?

Du betaler vi payson over nett, dvs med kredittkort.
sjekk her for mer info

http://grand-prix.se/info_pages.php?pages_id=5&

de svarer også fort på mail om du lurer på noe.

Sweeteyes
20-05-2008, 21:06
jeg får ugyldig personnummer! Skjønner ikke dette.. Trodde personnummer var fødeslsdato, altså 120388 og fem tall til...

lafutura
20-05-2008, 21:34
jeg får ugyldig personnummer! Skjønner ikke dette.. Trodde personnummer var fødeslsdato, altså 120388 og fem tall til...

De opererer bare med svenske personnr. Send dem en mail så får du ett du kan bruke. Litt tungvindt, men fikk raskt svar :)

Sweeteyes
20-05-2008, 22:13
ja, jeg gjorde det:) tok 20 min, så fikk jeg svar:) fiffig!

lafutura
20-05-2008, 22:19
Jupp, som sagt, de er raske i den butikken :)

Asa Garsy
27-06-2008, 22:38
Raske?* nå la jeg inn min bestilling den 17 å enda ikke hørt noe, veit de har fått betaling og den mest sansynelig kansje er sendt men får ikke svar på mail. Skal graveres noe men ja...

Asa Garsy
04-07-2008, 16:45
nå etter 5 e-mails til sjappa har jeg endelig fått sendt en del av pakken, mens den andre bilr sendt i løpet av neste uke pga noe de ikke hadde på lager... Tar det lang tid før varen kommer når den er sendt?

Marthe KTH
24-11-2008, 16:40
Nå har de gratis frakt til Norge(kan hende at det bare gjelder for eksisterende kunder), i tillegg til 10% rabatt på hele vareutvalget.. :) Og så har de ukestilbud på noen saker:

http://grand-prix.se/index.php/cPath/23_105

Har så lyst på den buksa, men studentkontoen sier nok nei..

Elphaba
14-01-2009, 19:02
Ikke veldig imponert over butikken. La inn en bestilling i november, hvorpå det det tok ca 4 uker før jeg fikk bekreftelse på at pakken var sendt og pengene trukket fra min konto. Da var også halvparten av det jeg hadde bestillt "utsolgt" uten at jeg fikk beskjed om dette. Jeg har ikke fått pakken min. Nå er vi i midten av januar. Jeg sendte dem en mail for en uke siden og har ikke mottatt svar på denne heller. Min siste bestilling derfra.

Elphaba
14-01-2009, 19:04
nå etter 5 e-mails til sjappa har jeg endelig fått sendt en del av pakken, mens den andre bilr sendt i løpet av neste uke pga noe de ikke hadde på lager... Tar det lang tid før varen kommer når den er sendt?

Har du fått pakken din?

Elphaba
22-01-2009, 16:59
Jeg har nå sendt dem flere mailer uten å ha mottatt svar. Etter at jeg selv har nøye undersøkt utskrifter fra kredittkortet mitt, viser det seg at de først har trukket beløpet fra min konto for så å tilbakebetale det 14 dager senere. Hvorfor vites ikke og jeg får heller ikke vite det siden de ikke svarer på mail. Ekstremt uproffesjonelt.

Asa Garsy
22-01-2009, 20:49
Elphaba; jada denne kom den, fikk det jeg skulle ha å bestiller snart en ny pakke med halsbånd og id merker.

Dunjar
22-02-2009, 15:07
noen som vet hvorfor jeg ikke kommer inn i kassa? jeg får bare opp bonus greiene HELE tida.. kommer ikke videre :(

Linn/Celine
14-03-2009, 23:25
Huff.. dette lover ikke bra. Jeg har bestilt varer derfra for en uke siden. Veldig spent på hvor lenge det kommer til å ta....
Jeg ringte inn bestillingen min jeg og det var veldig lettvint. Skal ringe dem mandag og høre om varene er sendt..

Dunjar
09-04-2009, 18:41
fått varene dine? Jeg sendte de en mail om å få ett svenskt "personnummer" for å få sendt pakka hit, men den fikk jeg aldri svar på...hmmmm

Linn/Celine
21-05-2009, 23:42
Sent svar, men jeg har hatt problemer med å få logget meg inn her lenge...
Uansett, salen min fikk jeg etter 3 uker. Kjempefornøyd jeg. God service og rimelig rask levering (salen måtte bestilles opp fra leverandør først..). :)

Twin Joy
22-05-2009, 12:25
Hvordan er det med toll og moms derfra? frakt?

Asa Garsy
22-05-2009, 13:28
jeg betalte frakt å fikk det på døra, men dette var da små pakker med hundeutstyr.

Tvillingmamma
10-01-2011, 18:41
Noen som kjenner til den norske utgaven av denne butikken? Mulig det bare er jeg som ikke fant linken til denne utgaven av butikken

Azawakh
28-01-2011, 11:13
Hmmm... Lurer også på om det er moms/toll, eller om den norske versjonen av butikken er i Norge? Antar det, men var litt rotete sider og vanskelig å finne info.
Det jeg ikke liker er at jeg må oppgi personnummer, skeptisk til det når alt annet er så rotete...
Hvordan er leveringstiden generelt fra denne butikken, noen som vet? Mest gode erfaringer?

Asa Garsy
28-01-2011, 13:05
bestilt hudeutstyr som jeg skreiv, men dekken blir frakt skyhøy 300 kr tror jeg, så bestiller ikke slikt der.

_popcorn_
18-01-2012, 19:22
det er tydeligvis ikke en norsk utgave av butikken... jeg sitter nå å holder på eksplodere av sinne...
Bestilte meg ett greip og ett par stigbøylereimer derfra.
betalte med visa, og ventet i spenning.
Pakken kom etter knapp en uke (jippi!)
så pakket jeg opp hjemme, og har fått syntetiske stigbøylereimer, ikke lær som jeg hadde bestilt.
Nå kom plutselig en faktura fra DHL.
jeg bestilte varer for totalt 451,- inkl frakt... trodde jeg...
Det er trukket fra konto, og regninga fra DHL er på 692,- ...
Dette er fordi pakken min er fraktet med bil over grensen, og det er vistnok mye tyngre, derfor tar dhl 470,- ekstra!!!
I vilkårene til DHL står det at dette er en sum hvor mottaker og sender av pakken selv skal bli enig om hvem som betaler... dvs: grand-prix informerer ikke kundene sine om at det er nesten 500,- ekstra i porto!

flaana
18-01-2012, 19:31
Jikes!! bestilt derfra en gang for lenge siden, og da var det ikke så mye i frakt..

Tvillingmamma
19-01-2012, 09:24
Kjære vene. Det var jo utrolig mye!

GryCat
19-01-2012, 10:09
Tror da ikke du er betalingspliktig hvis du ikke er informert ..?

Rami
06-03-2012, 15:41
hah, jeg fikk regning fra DHL på godt over 2 tusen, jeg. Salen jeg kjøpte hadde en pris i butikken, da jeg betalte med fikk jeg en annen pris - og var til overmål trukket enda mer på Visa'n til slutt. Etter x antall mailer, som aldri ble besvart, ga jeg opp - og har svartelistet hele butikken for egen del. Fint for de som har hatt en god erfaring - jeg for min del har ikke noe positivt å si. Toll og frakt og sånn hjalp heller ikke på logikken på sluttsummen, desverre.....

Tvillingmamma
06-03-2012, 18:07
hah, jeg fikk regning fra DHL på godt over 2 tusen, jeg. Salen jeg kjøpte hadde en pris i butikken, da jeg betalte med fikk jeg en annen pris - og var til overmål trukket enda mer på Visa'n til slutt. Etter x antall mailer, som aldri ble besvart, ga jeg opp - og har svartelistet hele butikken for egen del. Fint for de som har hatt en god erfaring - jeg for min del har ikke noe positivt å si. Toll og frakt og sånn hjalp heller ikke på logikken på sluttsummen, desverre.....

Det er det råeste jeg har hørt. STemmer ikke med annet strykkgods som blir frakta etter priser vi så da mannen kjørte (ikke DHL kjøring asså). Håper du tar dette videre samt at de trakk mer enn de skulle. Makan. Men er det ikke noe med at når visa'n er brukt så er det en viss sikkerhet i det en tid i følge forbrukerrådet eller noe i den dur?

Rami
06-03-2012, 18:35
vet ikke jeg...men uansett er det for sent nå - dette var i høst (2011, altså) - så er jo en stund siden...Jeg forsøkte mange, mange ganger å maile - men det var svært tyst, prøvde å ringe et telefon-nummer også, men ikke noe svar. (ringte ikke like mange ganger som jeg mailet, altså)
Så greit nok - salen ble samme prisen som om jeg ville kjøpt den i Norge - så jeg regnet det for salprismessig greit. Butikken ellers må gjerne brenne opp for min del...(uten at noen trenger å la seg inspirere av den uttalelsen!)

Tvillingmamma
06-03-2012, 18:46
Da vet man i alle fall hvor man IKKE skal handle. Og det er like greit! Men surt for deg. Enda godt det ikke ble dyrere enn sal her da, tross alt. Men alikevel. Sure penger ja.

_popcorn_
05-04-2012, 23:57
Etter en del samtaler fram og tilbake, så fikk jeg ryddet opp i fakturaen fra DHL. Den regningen skulle grand-prix ta, men det var vist ikke krysset av riktig, derfor gikk regningen til meg, istedet for til grand-prix!
For min del endte jeg dermed opp med å kun betale for toll, utenom summen jeg hadde fått oppgitt fra butikk, men det kostet meg MYE bannskap og mange telefoner og e-poster for å få rettet opp alt...

Tvillingmamma
06-04-2012, 12:46
Virkelig surrete. Men godt at det fikset seg omsider da.

Gulikuli
20-04-2012, 11:42
wææ nå vet jeg ikke om jeg tør å bestille sal derfra..

Gulikuli
20-04-2012, 14:37
Hvor mye betalte dere i frakt og toll??

Næsti
20-04-2012, 19:58
Hærremin den butikken skal ikke jeg handle fra, for noen erfaringer :(

Skjóna
16-06-2012, 13:10
Holdt på å bestille en ting der til 291 kr, men det lar jeg være gitt! Hva skulle man gjort uten FH? Kjøper heller samme tingen på Løwenborg til 445 kr da gitt. Likte heller ikke det at man må oppgi personnr når man registrerer seg. Det er ikke normalt. Dårlig magefølelse rundt den butikken der altså og enda verre når jeg ser hva folk her inne har opplevd. Løwenborg er dyre, men ihvertfall seriøse og trygge å handle hos.

Grovegroven
16-06-2012, 15:16
Og jeg som hadde tenkt til å bestille soft-bit derfra. Jaja, da gjør jeg ikke det!

Embliss
16-06-2012, 17:10
Jeg har alltid vært kjempefornøyd med Grand-prix. Har betalt tollklarering og moms som vanlig, aldri noe ekstraordinært. Leveringstiden er også fin :)

Thyfire
15-08-2012, 13:34
De er sikkerlig drit på kundeservice! Svarer kjapt, men er korte og unngår å svare sikkerlig, å fikk heller ikke legge til varer i samme ordre 2 min etter den var sendt inn fra da var det "for sent"; da ble det ekstra frakt på det. Verste jeg har hørt.
Har dog uansett bestilt og venter på pakken, håper det går smertefritt, men skal ALDRI bruke de igjen, de er så vrine og vrange at jeg eksploderer snart. Håpløse folk! Blir det noe tull med DHL osv tror jeg det klikker for meg.
Billig men håpløst.