PDA

Se full versjon : Stallplass til Hingst på Hamar?

JanneA
10-06-2013, 12:39
Nokon som veit kva stallar på Hamar som tilbyr stallplass til hingst? :)

ellbell
11-06-2013, 16:56
Vi tilbyr det, men det er i Elverum 4 mil unna Hamar...

JanneA
19-06-2013, 18:30
Er på Vang eg skal bu, så kan vel nesten dele på to då :) Har du meir info om stallen?

ellbell
22-06-2013, 21:59
Hei, har heelt glemt å svare deg jeg!

Stallen er en liten privatstall. Vi har nå 2 hester og en ponni hos oss. Er 4 hestebokser og en ponniboks i stallen.
Vi har ridebane på 20x60, faste treninger i sprang og dressur, og en helt fantastisk bråte turveier i området rundt stallen. Disse er også fine å kjøre på. Ca 30 min skrittetur ned til Glomma for å bade, eller 10 min med henger til 2 ulike ridehaller om man ønsker det om vinteren.

Hestene tas ut mellom 0600 og 07.30 ca, og slippes inn kl.20. Vi har sommerbeiter i tilknytning til gården og øvrige deler av året går hestene ute i to store hager med termobar til vannet og skog å gå inn i for ly. Vi fôrer førsteklasses høy, kraftfôr må man stå for selv.

Stalleien kommer helt an på hvor mye du ønsker å gjøre selv. Vi som står der nå har delt jobben mellom oss 50/50 - og deler dermed på inn og utslipp og helgevakter.

For mer info, send meg en mail på gladlama@yahoo.no :) Du er hjertelig velkommen for å ta en titt på stedet og hilse på oss når som helst