PDA

Se full versjon : Genser med AntiRollkürlogo!

Ada-Marlene
08-01-2013, 18:05
Oh yes I did!
Jeg laget meg nettopp en ny genser på nettet med "rollkür forbudt" logo på! Og jeg oppfordrer flere til å gjøre det samme for å belyse temaet.
Jeg skal på AEG og derav fikk jeg ideen om å lage meg en slik genser, siden beryktede Anky kommer dit og skal holde clinic.

Så, nå har jeg bestilt en stor god genser, med et viktig budskap!

http://image.spreadshirt.net/image-server/v1/products/16460258/views/1,width=378,height=378,appearanceId=2/Rollkur.png Sånn ser den ut, også står det "Nei til Rollkür!" bakpå.

Flere som har tenkt seg å se Anky på AEG?

GryCat
09-01-2013, 12:22
Tror du lett kunne solgt noen av de der, hvis du lagde flere! :-) Kjempefin!

Jeg selv kan ikke ytre meg så bombastisk, selv om jeg er helt enig og sånn sett står for budskapet og heier på dere som er tøffe nok til å flagge hvor dere står.

GryCat
09-01-2013, 12:22
Hva kostet det/den?

Ada-Marlene
09-01-2013, 13:17
Hva kostet det/den?

Kom på litt under 500 kr ink frakt:) Så syns det er helt greit da en vanlig genser med motiv koster ca det samme i butikken:)

Batmat
16-01-2013, 22:43
Skal lett ha sånn, vurderer å dra på Ankyclinicen med digert banner og bilder av henne som mishandler hestene sine og ha min egen minidemonstrasjon mot Anky X) Regner med å bli kastet ut, men er litt aktivist av meg så det går bra! :p Selvom hun ikke kommer til å lære bort å dra hesten bak lodd så er hun en av de største rollkurfansene vi har i 2013 og det er og blir skammelig! Synes det er utrolig viktig å få frem sportens mørke sider også, spesielt på slike clinicer .. Selvom FEI har forbudt det så praktiseres denne groteske ridningen likevel fremdeles.

Batmat
16-01-2013, 23:03
Er visst i Dubai når van Grusom ankommer Brunstad, typisk! Skulle så gjerne laget litt faenskap på den clinicen med plakater, bannere og bilder av kjerringa som rir :mad: