PDA

Se full versjon : Yoga for ryttere

mema
28-12-2012, 14:22
Noen her som har testet ut det?

Neste helg skal jeg på kurs med en instruktør som driver med asthanga yoga med fokus på hva som er viktig for å få en god sits, og jeg gleder meg veldig.

Har absolutt tro på at det har noe for seg.

Legger ved en link i samme slengen: www.sitsyoga.no

2013 er tiden for å teste noe nytt. :)

Chem
30-12-2012, 00:24
Det ser kjempespennende ut! Hvor er det kurset er hen?

carambee
30-12-2012, 10:29
Hege er medlem her på forumet :)

Jeg har prøvd meg litt på yoga noen ganger, og jeg klarer bare ikke å finne roen. Jeg blir liksom irritert for alt er så saaakte og ubevegelig. Sannsynligvis betyr det at jeg bør begynne med det :lol:

Chem
30-12-2012, 11:41
Aha, I see. Og Jessheim er jo ikke alt for langt unna.

Vi har hatt yogainstruksjon på jobben i noen perioder, en dag i uka. Jeg har blitt såpass frelst så jeg har lekt litt med tanken på å kanskje sette av en uke til et kurs i løpet av året. Jeg merker på hesten om jeg setter meg opp og rir etter en time at kroppen er mye mer i balanse og harmoni.

Renate, ja, det kan være det er et tegn, ellers så har du kanskje ikke møtt på rett instruktør. Hos oss er vi 10-12 kontortanter som bare har falt fullstendig for dette.

carambee
30-12-2012, 18:28
Har bare prøvd et par ganger. Tror det var Ashtanga andre gangen, og det var liiitt bedre men...

Dunjar
05-01-2013, 19:31
oi, dette tror jeg kanskje jeg skal delta på! Har lett etter yoga kurs lenge jeg da og ikke funnet noe...også viser det seg jo at de driver med "sits yoga" bare 20 min herfra!! :D

mema
05-01-2013, 21:32
Spennende. :D Kurset er i morgen. Gleder meg masse!

Lover å oppdatere i morgen hvordan det var. :)