PDA

Se full versjon : Jo-po (DK)

Tritla
20-02-2007, 11:18
Jo-Po
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Jo-Po (http://www.jo-po.dk)

MailinnogXena
25-02-2007, 13:15
Jeg bestilte et hodelag for omtrent 6 mnd siden, da ga de meg beskjed om at det kunne komme litt vente tid på det men 6mnd:mad:

Siden jeg alt har betalt for hodelaget inkl frakt har jeg sendt dem et par mailer om å få pengene tilbake, men får ikke noe annet til svar om at varen er på vei...

Om jeg får hodelaget eller pengene tilbake vet jeg ikke, men kommer aldri til å bestille noe der fra igjen...

Ljósi
13-09-2007, 16:41
Har handlet herfra to ganger. Første gangen var det litt styr for posten rota bort pakka mi.. men det var forsåvidt ikke Jo-po sin skyld.. etter litt frem og tilbake sendte de nye varer.
Kjøpte sal fra de nå nettopp, og fikk kjempeservice!! Jeg hadde sikkert 15 spm som jeg selvfølgelig ikke klarte å komme på i én og samme mail.. og de var superraske til å svare, og de sendte salen umiddelbart. Det som tok lengst tid var å få den fra Oslo og hit til Trondheim.Men i dag fikk jeg den og gleder meg stort til å prøve den!!

Silje og Tindra
13-09-2007, 20:53
Jeg vet dette er besvart tusen ganger før, men jeg er laaat.. Hvordan er dette med priser og slikt igjen? Hva betaler man, hva betaler man ikke og så videre?

Ljósi
13-09-2007, 23:16
Skal vi sjå.. hvordan var dette igjen da... de trekker fra momsen på den danske prisen....og så betaler man moms i Norge på den summen.(man betaler altså ikke toll, men 25% moms av den summen man betalte) Jeg sparte vel ikke sånn kjempemye på å kjøpe sal fra Danmark (har ikke sjekka kontoen ennå så veit ikke nøyaktig hvor mye jeg betalte..) men jeg fikk ihvertfall salen veldig kjapt, og det var det viktigste - siden det er ventetid på salen i Norge:)

Silje og Tindra
14-09-2007, 07:09
Salen jeg ser på koster nå 4495 i DK, mens den koster 8000 i Norge. Det må jo bli billigere? :-)

Ljósi
14-09-2007, 12:04
Ja det blir helt sikkert rimeligere for deg da:D Og så er det så gøy med ny sal!!!!

Nina77
30-10-2007, 14:57
Jeg har handla med Jo-Po ett par ganger, synes jeg fikk bra service og pakken kom raskt til Norge. Men det kan hende enkelte pakker blir liggende brakk hos Postens tollavdeling i Oslo alt etter hvor mye de har å fortolle osv... har opplevd ventetid pga fortolling, det fremgår hvis man sporer pakken på kollinr på www.posten.no

Silje og Tindra
30-10-2007, 21:57
Er superfornøyd med Jo-Po. Kjøpte min sal brukt derifra, og fikk super service! Rask levering til Norge, og greit i forhold til betaling.

Tanja & Staro
31-10-2007, 22:54
skal i Jo-Po eg i helgen el neste uke skal til danmark imårå og bytte min sal da eg ikkje har solgt den herinde hehe

Ina&Gydja
03-01-2010, 12:41
Er det fleire som har handla med desse? Og må den danske prisen bli rekna om til norske kroner for å få rett pris?

Ina&Gydja
03-01-2010, 17:01
Ingen? :S

crusabell
07-03-2010, 11:13
lurer jeg også på. ser på en sal til 6500,hva kommer den til å koste inkl toll og frakt?

wangii
07-03-2010, 12:16
6500 Danske Kroner er ihvertfall 7028,03 Norske Kroner :) Hva tollen blir, er jeg usikker på.

For å regne ut valuta kan jeg anbefale denne "kalkulatoren":
http://www.finn.no/finn/travel/info/currency