PDA

Se full versjon : Hvilket program synes du er best??

Lopke
18-02-2007, 20:59
Hvilket fotoredigeringsprogram synes du er best??

Jeg har hatt Photoshop på daten lenge, men synes egentlig det er for tungt å sette seg inn i.. Blir derfor at jeg ikke gidder å gjøre så mye med bildene mine annet det det jeg har Paint til.. (skalering og beskjæring osv..) Ser det er mange her som er virkelig flinke med bilder..

Sånn med å legge på andre bakgrunner uten at det blir kantete.. Skarpne, og klippe bilder sammen (smelte) og sette på tøffe skrifter og sånt..

Vet at Photoshop kan dette og 1000 andre ting, men det er virkelig et tungt program hvis man vil lære seg å bruke det 100%..

Er det andre gode programmer som kan dette og mer til??

Hvilket er best??

Ragnhild
18-02-2007, 21:14
Jeg bruker Paint Shop Pro og er veldig fornøyd med dette. Rimelig enkelt å lære de tingene som du nevner om man bare tar seg pittelitt tid.

Mari
18-02-2007, 21:16
Jeg har ikke råd til PS, så jeg har PhotoFiltre. Gratis og enkelt, passer bra for meg. :)

Annette
18-02-2007, 21:18
Bruker Paint Shop pro! synes det er enkelt og greit=)

Anne-Lise
18-02-2007, 21:19
Jeg bruker Paint Shop Pro og er veldig fornøyd med dette. Rimelig enkelt å lære de tingene som du nevner om man bare tar seg pittelitt tid.

Enig der ;)

Astrid
18-02-2007, 21:26
PhotoDraw her faktisk ;) Og det jeg ikke får gjort i PhotoDraw fikser jeg med Paint Shop Pro :) Photoshop har jeg ikke tålmodighet til, syns det er tungvint siden jeg ikke er vant til det...

Karoline «3 Silver
18-02-2007, 22:15
Har prøvd forskjellig, men photoshop er desidert best:D er vel egentlig ikke en ting det ikke går an å gjøre i det programmet.. ja, det er jo tungvindt å sette seg inn i og virker veldig avansert, men når man først er kommet i gang og vet hvor man finner det forskjellige er det konge:wav:

Mandarinhest
18-02-2007, 22:15
GIMP bruker ;)

Catharina
18-02-2007, 22:33
photo impact liker jeg godt..

Ingvild
18-02-2007, 22:57
Eg har PS elements - det er ganske enkelt, men likevel kan ein gjere ganske mykje :)

Shadowfax
18-02-2007, 23:05
Bruker mest Photoshop CS2. Elsker det programmet.
Bruker også PSP til noe, Photofiltre til noe, gamle Picture it -idiotsikkert program! og Microsoft Picture Manager til enkle operasjoner som kantklipping osv..
Eller er Magix et fint program.. Adobe After Effects.. ja har mange forskjellige jeg bruker til forskjellige ting ;)

Liv&Lilja
19-02-2007, 09:45
Bruker Photofilter, veldig greit program når man kommer inn i det...Er jo egentlig kjempebra til å være gratisprogram!!

Liz
19-02-2007, 10:27
Har lastet ned PhotoFiltre, har aldri prøvd det før så det blir interessant.

Bente & Etanec
19-02-2007, 12:50
Jeg bruker kun Photoshop 6.0. Syntes dette er et supert redigeringsprogram.
Michelle hadde PS CS2 på dataen sin før den gikk istykker, men håper hun får dette programmet tilbake på denn ye pc`en sin snart.
Det er også et meget godt program, så får vi det av min veninne i DK igjen, så legger jeg det inn på mion pc også og bruker disse to programmene til og redigere bildene i :)

Brukte PSP X før, et helt ok program men kan ikke måle seg med PS :D

Therese
19-02-2007, 13:59
Photoshop CS2 her også, blir aldri å bytte.
Men til småjusteringer bruker jeg Microsoft Picture Manager.