PDA

Se full versjon : Islandshest født 2002 selgast

Alv
28-07-2012, 08:39
Har kome til at det er best å selge Fàfnir. Han er ganske herlig, heilt subjektivt, og absolutt allsidig.

Masse informasjon om han ligg i tråden som heiter Adels Isak og Fàfnir frå Skjeljavika. Der oppdaterar eg stort sett kvar gong me finn på noko sprell, neste på agendaen er treningsleir med dressur- og sprangtrening.

Han er e. Burkni frå Borgarhóli og u. Sæla frå Stall Driveklepp. Han er heilt eksemfri, og alle papir er i orden. 100% trafikksikker. Eg selg utelukkande grunna manglande interesse for gangartsriding.
Han kan selgast uten eller med utstyr, prisen vil då avhenge av kva ein ønsker å ha med.

Eg har ikkje laga noko finn-annonse grunna mangel på gode bilete, men annonsa kjem så fort me har gode bilete. Bilete og masse informasjon om nivået til hesten ligg i tråden eg ikkje får linka til grunna mobil.

Han kan sjåast og sjølvsagt prøvast på Hildre på Nordre Sunnmøre, her har me tilgong på hall og ovalbane, samt flotte omgjevnadar å prøve han i.
Velkomen! :)

Alv
10-10-2012, 11:45
Det ser ut som at Fàfnir kan vere for salg framleis då han ikkje fungerar heilt hjå dei han er hos. Lite interessert i å setje han ut på fôr, har litt dårleg erfaring med det. Tannstell og hovstell blir utført denne veka. Ta gjerne kontakt ved interesse!

capitalbeauty
14-11-2012, 18:19
Er han solgt? Hva er prisen?

Alv
14-11-2012, 19:12
Er han solgt? Hva er prisen?

Ja, han er solgt :)

Alv
26-11-2013, 06:34
http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?page=3&q=Islandshest&sort=5&ref=fas&finnkode=45340413

Lang historie kort; Fàfnir er til salgs igjen.