PDA

Se full versjon : Kraftfôr eller ikkje?

Ingvild
12-02-2007, 00:44
Karisma har ikkje gått på kraftfôr i det heile no, og no driv eg og lurer på om eg skal begynne å gi ho det eller ikkje. Når eg hadde ho før fekk ho ca 4 dl komplett for dag, det funka fint då. Dersom eg skal gi ho noko no vert det betfiber, då det er det eg har ståande..

Hesten har nok energi, ho er ganske ivrig når det gjeld alt. Skal eg vente til eg har fått ho i trening (ho er ganske utrent no) og sjå korleis behovet er då? Korleis merker eg om ho treng kraftfôr eller ikkje? Har ikkje så god peiling på akkurat dette..

Løkki
12-02-2007, 10:47
Eg gir ikkje Løkki kraftfor no, ho har så mykje energi uten at det ikkje er nødvendig. Ho får berre høy og multivitaminer. Om hesten er i fint hold, og ikkje slapp/daff under trening ser eg ikkje nokon grunn til å gi kraftfor. Men multitilskudd bør ho få.

Ingvild
12-02-2007, 15:45
Ja, det har eg tenkt å gi uansett :)

Therese
12-02-2007, 22:56
Gjør samme som Gunvor. Pluss salt og gulrot :)

Birthe
12-02-2007, 23:04
Man trenger ikke gi kraftfor til en hest som blir brukt heller, dersom den er i fint hold på grovfor og evt. tilskudd. Og selvfølgelig at den ikke henger med hodet, men at den har overskudd.
Hesten min blir brukt annenhver dag, og er i god form. (traver) Før ga jeg han mye kraftfor, men da var han stygg i pelsen og nedfor. Det viste seg at han hadde matalergi, og jeg tok bort kraftforet helt. Da begynte han å komme seg. Nå får han litt betfor for å blande i tilskudd utenom høy. Fungerer supert.

Det er også VELDIG viktig å finne ut om hesten din har matalergi. Det har min, og veldig mange andre hester også. Så visst du skal gi kraftfor er det viktig at du gir det som passer for hesten din. ;)

Ingvild
13-02-2007, 15:15
Planen etter tipsa eg har fått her er å gi ho høy, mineraltilskudd og ølgjær. I tillegg får ho saltstein i boksa si. Frukt og brød kjem ho også til å få. ;-)

Etterkvart får eg sjå om det er nødvendig å gi kraftfôr i tillegg. :)

Liz
13-02-2007, 15:18
Forsiktig med brødet da. ;)

Ingvild
13-02-2007, 15:31
Jeppjepp! Klart ;-)

Etter den tråden Ragnhild laga og eg fekk lest litt har eg gått ned på brød. Var ikkje klar over at det ikkje var så bra. Kjem vel kanskje til å gi max 1/2 brød for dag, kanskje ikkje det ein gong. :)