PDA

Se full versjon : Trekker Pro classic. Noen erfaringer?

Dunjar
17-03-2012, 21:17
Hei.

Har jo nå kommet godt i gang med treninga til distanserittet, og rir i dag i en stocksal. Noe som fungerer greit, men låra mine blir meget lekre etter ett par mil i salen :giggle:
Så jeg er på utkikk etter en sal som koster rundt 7000kr, og som egner seg til distanse, tur og litt dressurarbeid.. Så kom jeg over denne trekker pro classic salen da.
Den ser jo god ut, men også litt hard..

Har også vært innpå tanken med barrydale fra barefoot som akkurat har kommet til Norge. Men jeg er littebitt usikker på åssen disse er å ri lett i på sikt, så derfor jeg klør meg i hode å tenker fælt på dette med sal om dagen ;)

VesleVesla
20-03-2012, 21:28
Ingen som har prøvd denne salen?

KatrineB
23-03-2012, 11:45
Hei :) Jeg vurderer slik sal selv, men vet ikke om noen som har prøvd den, nesten ingen som har hørt om den. Men hun som selger kan sende ut demo sal, så det går an å prøve mot et depositium.

VesleVesla
23-03-2012, 18:11
Jeg skal få prøve salen neste uke :blid:

Dunjar
23-03-2012, 21:58
Si i fra etter du har prøvd den :D

VesleVesla
23-03-2012, 22:00
Ja, det skal jeg gjøre :)

AaronOx
24-03-2012, 23:42
Jeg har denne salen. Den er IKKE hard å sitte i. Dette var redningen for min araber vallaks mega korte rygg. Veldig grei sal siden det er så mange justeringsmuligheter. :) Jeg er vertfall veldig fornøyd :) :blid:

KatrineB
25-03-2012, 01:19
Aron, det er halvbror til min? (Krone). Var såfall du som tipset meg om denne salen. Så du er fornøyd ja. Ligger den bra bak skuldera og rolig i bakker osv? Hvis jeg ikke husker helt feil mente du at hesten min hadde samme rygg som din :) Lav manke, lite markerte skuldre og veldig kort rygg. Får du fin sits i den, føler du at du sitter lodrett?

VesleVesla
28-03-2012, 17:23
Da har jeg fått salen på prøve og er egentlig litt imponert :blid: Den lå veldig stødig og var god å sitte i. Litt uvant selvsagt ettersom den er så bred i setet i forhold til KN salen min, men det tror jeg er en vanesak. Virker som det er bra kvalitet på den ihvertfall. Jeg skal prøve den noen dager til og så skal jeg få Trekker Luxus på prøve for å se hvem jeg liker best. Synes kanskje kneputene var litt voldsomme på Trekker Classic, men det er nok fordi jeg ikke klarer å sitte "riktig" pga. at jeg har litt trøblete hofter.

Dunjar
29-03-2012, 12:57
Så bra! Høres lovende ut. ta gjerne å legg ut noen bilder av den om du vil :)

Har også hørt at classic har voldsomt store kneklosser, og mange synes luxus utgaven er bedre, siden kneklossene der ikke er så digre, og ligger under kappene :)