PDA

Se full versjon : Nyfødt spedbarn drept av familiehund, moren vil ha hunden tilbake

julnil
21-02-2012, 16:03
http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/spedbarn-drept-av-familiehund-3712393.html

Skal vente litt med å skrive hva jeg synes....

Mandy
21-02-2012, 16:36
Noen ganger det best å sitte på fingrene, som nå......:Ikke_forstaa:

Issa
21-02-2012, 17:38
o_O Hva kan man si..

MonaB
21-02-2012, 17:40
Noe så hjernedødt er det en stund siden jeg har lest gitt. Eller, ekteparet som ikke skjønte hvorfor dama ikke ble gravid når de aldri hadde sex er kanskje like åndssvakt. Mye rare folk gitt...

Birre
21-02-2012, 17:42
Er det så mye annet å si enn at slike episoder er tragiske og at det er uforståelig at de vil ha hunden tilbake? Den burde vært avlivet på stedet.

Kaktusen
21-02-2012, 17:43
Huff, der er det virkelig ingen happy ending for noen part :(

Hverken barn, dyr eller mor.

Man lar ikkje dyr og born vere aleine, og man beheld ikkje dyr man ikkje greier handtere, aggresjon har ingen plass hos dyr i barnefamilier.

Timmyjenta
21-02-2012, 17:53
Har ikke ord, rett og slett.. Tragisk hele saken..

julnil
21-02-2012, 18:54
Jeg hadde avlivet den på stedet med mine egne hender, jeg ville ikke sett denne hunden for mine øyne igjen, ever.

Moonlight
21-02-2012, 19:20
Noen burde jo ikke ha verken dyr eller barn, sies jo at hunden var sulteforet , og hvem lar en hund og et barn være alene...

jules
21-02-2012, 19:26
Synes ikke hunder/katter og spedbarn opp til x-antall år hører sammen overhodet jeg.

et barn vet ikke når det er nok terging av katta/hunden.. plutselig klikker bare dyret og angriper, da klarer sannsynligvis ikke barnet å forsvare seg, det er det ikke alltid vokse mennesker heller klarer.

det værste jeg ser er hunder og katter som slikker unger i ansiktet.. det er bare vemmelig å tenke på at de slikker seg i ræva jevnlig.

Lady Ninja
21-02-2012, 19:46
Mistet pusten når jeg leste dette!

Virker ikke som om alle faktisk har lest hele artikkelen? Årsaken til angrepet kan ha vært at hunden visstnok var sulteforet. Ikke at jeg for den skyld synes det var greit........! En hest er en hest uansett hva man kan oppnå, instinkter kan slå til. Bare fordi at det er et skrekkslagent eksempel fra våres side, så er det en helt annen sak fra dyrenes side. Her var var det vist kampen om å overleve. Selvsagt sjokkerer det meg at en familie hund i det hele kan være i stand til å gjøre noe slikt, men hva hunden har måttet oppleve tidligere eller kunnskapsnivået på eieren, kan jeg ikke uttale meg noe om.

Jeg har en lita jeg også - og kjenner tydelig ubehag i hele kroppen når jeg leser dette, skal ikke mer til en den lille overskriften. Nei, det er så innsides at jeg ikke helt klarer å forstå at det faktisk hendte. Herregud...

Torhild
21-02-2012, 19:59
En agressiv utsultet hund som tidligere har drept katter etc, klart den reagerer når det ligger en liten skapning og "piper". Naturlig. (ikke at jeg forsvarer det altså, for en hund skal verken være utsultet eller agressiv)
Men at hundeeieren kan la denne utsultede og agressive hunden være alene med ungen, det er galskap!! Og at hun vil ha hunden i retur, er total galskap!!!

NinjaChristin
21-02-2012, 20:47
Slike saker er så utrolig tragiske, og jeg får aldeles vondt inni meg av redsel for at det skal skje noe med min egen.

Jeg hadde avlivet den på stedet med mine egne hender, jeg ville ikke sett denne hunden for mine øyne igjen, ever.
Jeg og.. Et sliket dyr er det mulighet for at jeg hadde slått ihjel på stedet med akkurat det jeg hadde hatt for hånden..