PDA

Se full versjon : Svenske satt to måneder innesnødd i bil..

SecretViking
18-02-2012, 15:00
WTF?! Jeg kan ikke annet enn å le, forsøk på å sette verdensrekord? Selvmordsforsøk? Hjernedød? Hjelpesløs hvertfall..

Mannen har sittet i bilen siden 19. desmber og spist snø.....

http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/svenske-satt-to-maaneder-i-innesnoedd-bil-3712070.html

Blir for drøyt :No comment:

http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00945/bil_945694i.jpg
Hvor vanskelig er det å komme seg ut av denne bilen? :Drama queen:

Den Røde Fare
18-02-2012, 15:02
Bildet er jo tatt etter at han er gravd frem og ut da.

SecretViking
18-02-2012, 15:04
Ja det er klart, men snøen på bilen har jo kommet de 2 siste månedene. Og hadde jeg kjent dødsangsten så hadde jeg knust en rute og gravd meg ut.
Det er jo mindre snø på den bilen enn det er på bilen min en mandagsmorra, jeg bor på fjellet men dog.. ;)

Johanne S.
18-02-2012, 15:06
Spesiell sak ja, men jeg klarer ikke å le av dette, syns det bare er veldig tragisk. Antakelig en person med store personlige problemer.

SecretViking
18-02-2012, 15:08
Selvfølgelig er det nok mer bak, det får vi jo isåfall håpe.
Men personlig kan jeg ikke la være :lol:

Nina007
18-02-2012, 16:08
Problemet har vel kanskje ikke vært å komme seg ut av bilen, men heller komme seg til folk. Tipper dette er langt uti ingenmannsland....

Lopke
18-02-2012, 16:41
Trodde ikke det var fysisk mulig å ikke spise noe på 2 mdr jeg :S
og så lurer jeg såklart på hvordan den bilen har luktet..

Men jeg tror ikke noen med normalt vett sulter seg til døde uten å prøve i det minste.
Egentlig tror jeg ikke på historien i det hele tatt..

19 januar kanskje, men ikke 19 desember..

SecretViking
18-02-2012, 16:54
Det virker altfor spesielt! Og å leve kun på snø?

yeahliza
18-02-2012, 16:56
og ikke meldt savnet av familien?

Nina007
18-02-2012, 17:17
Ny type slankediett ;) Og jeg som alltid har fått beskjed om å ikke spise snø.... ;) hihihi

Lopke
18-02-2012, 17:27
han får sikkert ormekur nå :D

SecretViking
18-02-2012, 17:36
han får sikkert ormekur nå :D

:lol:

julnil
18-02-2012, 17:49
Siden han ikke ble meldt savnet av familien, så vil jeg ikke tro han er en del av en kjernefamilie.
Mannen kan ha psykiske problemer, og ikke forstå helt hvilken situasjon han befant seg i.

VesleVesla
18-02-2012, 23:11
WTF?! Jeg kan ikke annet enn å le, forsøk på å sette verdensrekord? Selvmordsforsøk? Hjernedød? Hjelpesløs hvertfall..

Mannen har sittet i bilen siden 19. desmber og spist snø.....

http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/svenske-satt-to-maaneder-i-innesnoedd-bil-3712070.html

Blir for drøyt :No comment:

http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00945/bil_945694i.jpg
Hvor vanskelig er det å komme seg ut av denne bilen? :Drama queen:

Å kalle noen hjernedød er vel litt drøyt? For alt vi vet kan det ligge en personlig tragedie bak!

julnil
19-02-2012, 00:02
Er det lov i denne tråden å snakke nedsettende om noen som ikke kan forsvare seg? Admin/modder? Dere kjører jo strengere regler nå...?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Johanne S.
19-02-2012, 08:50
Trodde ikke det var fysisk mulig å ikke spise noe på 2 mdr jeg :S
og så lurer jeg såklart på hvordan den bilen har luktet..

Men jeg tror ikke noen med normalt vett sulter seg til døde uten å prøve i det minste.
Egentlig tror jeg ikke på historien i det hele tatt..

19 januar kanskje, men ikke 19 desember..

I følge leger kan mennesker leve kun dager uten vann men i noen måneder uten mat. Og i tillegg kan han ha gått i en slags dvale som gjorde at han brukte mindre energi. Så jo, det er fysisk mulig.

Lopke
19-02-2012, 09:29
stadig skeptisk..

og det finnes vel ingen bevis for dato annet enn det den forvirra mannen selv har sagt.
Nei jeg nekter å tro det rett og slett.

MonaB
19-02-2012, 09:47
Er det lov i denne tråden å snakke nedsettende om noen som ikke kan forsvare seg? Admin/modder? Dere kjører jo strengere regler nå...?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi kjører de samme reglene som alltid har vært. At det ikke alltid blir ryddet i f.eks Finntråden straks noen legger ut noe dritt er jo fordi det ikke alltid er noen som rapporterer, og vi er jo ikke inne på alt av tråder hele tiden. Men det BLIR ryddet, for å legge ut en annonse kun med den hensikt å slenge dritt eller negativ omtale er ikke tillatt. Å diskutere en offentlig sak lagt ut på nett av en annen part blir noe helt annet, og her vet vi verken navn eller noe som helst om personen artikkelien omtaler. Håper andre også ser forskjellen her, men dersom det er noen som mener dette er feil er det bare å rapportere tråden, så ser vi på saken.

jilmavi
19-02-2012, 10:10
Ingen grunn til at moderatorane skal leike moralpoliti i ein tråd som denne. Eg kan gjere det eg: Det virker frykteleg uempatisk å le av denne saka og å gjere narr av mannen. Det er ikkje ein svenskevits.