PDA

Se full versjon : Jobbe på Aintree?

PennyLane
31-01-2012, 13:45
Skal til Liverpool et par uker (eller mer) i sommer, og tenkte det kunne være lurt å jobbe litt mens jeg er der - er det noen som har vært på Aintree eller vet noe om hvordan det er å jobbe der? :)

+Falco+
01-02-2012, 23:10
Jeg var på Aintree på søndag! I forbindelse med sprangstevne. Selve veddeløpsbanen vet jeg lite om annet enn litt historie og at Grand National arrangeres der hvert år i april. Med andre ord vet jeg veldig lite om akkurat det. Og enda mindre om hvordan det er å jobbe der. Men, stedet er helt utrolig stort og nydelig!

Jeg prøvde å spørre dama jeg var sammen med om det arrangeres løp der hele sesongen. Og da fikk jeg til svar at det stort sett bare var Grand National som ble arrangert der. Synes det hørtes rart ut. Det må da vel være mye løp på en så stor og flott bane? Men, det skal nevnes at det er en veldig gammel dame hun jeg spurte, og hun og jeg har litt kommunikasjonsvansker av og til (hun snakker veldig "gammel-engelsk", hvis det er noe som heter det). Så det er godt mulig vi misforsto hverandre.