PDA

Se full versjon : Import fra Spania

Lady Ninja
28-01-2012, 12:42
Nylig begynte en ny drøm å vokser i meg.... En p.r.e. Må si at jeg aldri noe spesielt har sett på disse hestene før, joda vakre var dem selvsagt... Men nå så begynte jeg å grave litt da, å kan egentlig ikke si annet at ønsket om å starte med hest igjen vokste noe vanvittig! Jeg måtte selge unghesten min grunnet graviditet. Nå har frøkna begynt i bhg og jeg går å suller hjemme, grunnet en skade. Så dersom jeg får med sambo på dette, blir det en liiiten tur ned til Spania tenker jeg :cowboy:

Det jeg lurte på - er det noen som har en fin oversikt over trygge trenere/selgere nede i Spania eller igrunn hvor som helst? Ikke heeeelt interessert. i de norske oppdretterne, jeg tar ikke alle under en kam - men av de jeg har sett, som ikke er mange, er der hester som for min del ikke tiltrekker i det hele tatt. Jeg ble regelrett sjokkert over utseende på disse.... Så... helst i utlandet. Samtidig vil jeg ikke betale en mer sjokkerende pris bare fordi den er i Norge, ja selvsagt vet jeg at transport og alt dette koster! Men uansett heste rase, så er jeg ofte overgidd over hva folk priser hestene sine til... Men nok om det! For tiden planlegger vi å starte nettbutikk innen hesteutstyr, tilby folk billigere priser - så jeg leser nettopp for tiden om import, moms, toll og alt det griseriet, så mye at det tyder ut av øyene mine snart!

Jeg har vertfall funnet en som jeg ønsker å dra ned å skikke på. Det er en svensk dame som er bosatt i Spania. Vi får se om den linken dukker opp under her :;):

Jeg ønsker en 3-5 årish ca. En som kan det grunnleggende men ikke blitt "ødelagt" og går rundt i en dårlig sirkel med vane, det ser jeg forøvrig etter alltid. En med en frisk sjel, rett og slett. Unghest tiden er veldig viktig for meg, så hvordan oppdretten holder sine hester er viktig! I bunn og grunn er som ikke er skam ridd! Det er mye jeg ikke liker som foregår i andre land, som mange ande kan si seg enig i.

Håper på mange gode anbefalinger!

Cecci&fullbl0dsen
28-01-2012, 12:49
Følger med på denne :D

Lady Ninja
28-01-2012, 12:52
Følger med på denne :D

Ja men da har vi en plan. Vi får transportere dem sammen! :-D

Cecci&fullbl0dsen
28-01-2012, 13:50
hehe må nok pante mange flasker før jeg får råd til ny hest :D men har alltid hatt veldig lyst på p.r.e, kanskje en gang i fremtiden :D