PDA

Se full versjon : Politiker avslører kynisk maktelite i Norge

CatharinaB
25-01-2012, 16:26
Gammel artikkel, prøvde å sjekke om noen andre har lagt den ut men fant den ikke. Hva tenker dere? For meg virker det vanskelig å tro, men.. :p Man vet jo aldri.

http://www.nyhetsspeilet.no/2009/01/politiker-avslorer-kynisk-maktelite-i-norge/

Nimbus
25-01-2012, 16:36
What? Jo altså, dette er et tilfelle hvor man kan si at man vet - dummeste jeg har hørt. Greit nok at jeg mener Stoltenberg og vennegjengen hans fra gymnaset er en liten krise for Norge, men det går mer på kameraderi og inkompetanse enn konspirasjonsteorier.

CatharinaB
25-01-2012, 16:38
:lol:

mallilen
25-01-2012, 16:41
Har lest dette før, og unnskyld meg... :giggle:

Dersom det virkelig skulle være slike konspirasjoner på gang, ville neppe Planet X (Niburu, som skal "sluke" jorden) eller "blåkrystallenergi" vært involvert i "artikkelen". Dette ser jeg på som det reneste svada!

Nyhetsspeilet er vel heller ikke direkte kjent for å basere sine artikler på fakta og undersøkende journalistikk, for å si det slik...

Jeg er vel såpass paranoid at jeg tror på at det nok finnes en slags "nødbunker" for ekstremsituasjoner, der landets overhoder og smarte skaller rett og slett blir samlet opp i tilfelle det skulle skje noe ekstremt. Dog tviler jeg sterkt på at lille Norge skal ha 18 slike, inkludert frøbanken på Svalbard. :giggle:

CatharinaB
25-01-2012, 16:45
Ja, det med en "nødbunker" tror jeg også kan eksistere, men mye av det hørtes jo ut som det var rett ifra en sci-fi film.. Men at myndighetene skjuler en del ting for å ikke lage panikk er jeg meget sikker på.

MonaB
25-01-2012, 18:31
Skjule hva da?

CatharinaB
25-01-2012, 18:46
Skjule hva da?

"En norsk politiker avslører at det eksisterer omfattende høyteknologiske undergrunnsbaser i Norge som hemmeligholdes ved hjelp av løgn og kynisme. Disse er kun ment for makteliten, ledende politikerne og spesielt utvalgte personer ved en global katastrofe. Resten av den norske befolkningen skal etterlates for å dø."

:P

Keeta
25-01-2012, 18:57
Høres nesten ut som en film :D

CatharinaB
25-01-2012, 19:01
Hehe ja.. huff håper vi overlever 2012 :D Vet ikke hva jeg skal tro jeg. Kan ikke se for meg at det skulle oppstå noe så krise-aktig at man bosette seg under jorden..

Muzikaa
25-01-2012, 20:03
Sitat samboer: "Nyhetsspeilet.no er sida for forstyrra folk og de som vil leke med hjernen deres" :D

TonjeS
26-01-2012, 09:41
Sitat samboer: "Nyhetsspeilet.no er sida for forstyrra folk og de som vil leke med hjernen deres" :D

Amen.

Muzikaa
26-01-2012, 11:36
Noen fjortisser på freakforum.no hadde som hobby å fore disse med ting de fant på bare for å bevise hvor lett det var å lure dem! :p

CatharinaB
27-01-2012, 00:25

:lol:

God konklusjon.. :giggle: