PDA

Se full versjon : Derby House (UK)

Mandarinhest
20-11-2011, 23:43
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

http://www.derbyhouse.co.uk/default.aspx

spoff
25-11-2011, 13:41
Noen som vet hva de tar for sending? Jeg forsøkte å sende dem en mail for nesten en uke siden, men ikke fått svar. Endte uannsett med å bestille fra et annet sted..

Har vært i denne butikken i England. De har vel det meste i nettbutikken, men i selve butikken jeg var i i England var det ganske utplukket på utvalg i størrelser. Stor butikk, og mye utstyr, men ble mange ting man ikke fikk kjøpt fordi de ikke hadde den størrelsen jeg skulle ha. Dette vil nok være greiere i en nettbutikk. Derby House er dessuten en engelsk kjede, så det er nok varierende fra butikk til butikk i England også.

Mandarinhest
25-11-2011, 23:10
Har bestilt nå nettopp og fikk god service! Kjøpte en neserem for ca 200,- og da ble portoen på 150,-.
Synes det var veldig overkommelig!

spoff
26-11-2011, 19:47
Ok. Det er "billig" porto for å være utenlandsbestilling. Det er veldig varierende hva de tar, selv om man bestiller fra samme land..

Mandarinhest
05-01-2012, 11:53
Må bare skryte av de her. Kjøpte en neserem til 230,- og den var i den beste kvaliteten jeg noen gang har kjent på! Måtte ha den liggende på stua i noen uker, for lærlukta var så god!

Det eneste jeg har å utsette på de, var at det tok litt lang tid før varen kom. Men det var verdt det! :)

zeldis
15-02-2012, 16:04
Bestilte to dekken rundt nyttår jeg fortsatt venter på, fikk beskjed om at ene ikke var på lager før 9.jan, ville jeg avbestille eller vente? Sa jeg ville vente, ventet, ventet, etterlyste dekken, ikke hørt noe mer, men ordrestatusen på siden er endret til awaiting dispatch. Håper ikke dekkensesongen er over før de kommer. Noen som har erfaring med hvor lenge man må vente? Gah! Dette tror jeg ikke jeg gidder flere ganger :(

Mandarinhest
15-02-2012, 18:22
Jeg ventet ganske lenge.. 1-1,5 mnd kanskje..

zeldis
15-02-2012, 20:25
Nå er det vel ca 2mnd siden jeg bestilte, og det står 'Awaiting Stock From Supplier' på dekkenet som skulle komme inn 9.jan. Tror ikke man skal bestille ting man ikke kan vente på derfra.

Mandarinhest
15-02-2012, 21:01
Send mail da?

De måtte slå inn betalingen manuelt hos meg, så jeg sendte flere hyggelige mailer med de..

zeldis
15-02-2012, 21:15
Har mailet med de, ikke fått svar på siste jeg sendte for at par uker siden. Kanskje jeg bare har truffet på noe usesong eller noe, de var veldig kjappe og imøtekommende i starten.

zeldis
01-03-2012, 21:42
Sendte mail om at jeg ønsket å kansellere ordren, da fikk jeg iallfall svar og det var null stress.