PDA

Se full versjon : Jeg skal ha ny Jodspurs ridebukse, hvem skal jeg velge?

Nikita
13-11-2011, 08:17
Trenger hjelp!

Er det noen som har erfaring med noen av disse?

Jodhpursridebukse Helforsterket Conquest CRW® (http://www.hooks.no/product.aspx?productid=100300&deptid=27&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC)

SONNENREITER „Lund“ Jodhpur in jeans optic (http://www.sonnenreiter.de/en/women/sonnenreiter-lund-jodhpur-in-jeans-optic)

Pris har forsåvidt ikke så mye å si...

Dere som ikke har erfaring, hva ville dere valgt?

Jeg rir western, men vil gjerne ha en ridebuse med helskinn. Derfor synes jeg disse i olastoff er tøffe ;) Jeg har hatt CRW tidlgere og er fornøyde med dem forsåvidt. Ikke alle har holdt på fargen så lenge som jeg skulle ønsket, men formen har holdt bra! Jeg bruker ridebukse MYE, 5 dager i uke i så mange år som de holder. Den jeg har nå er fra Hooks, men nå går den opp i sømmene :(

Jeg bruker 46 i bukser, og jeg er noe bekymret for at Sonnenreiter sin blir liten.. Jeg hadde Dakota engang i størrelse 46, men den var for liten. Men denne her er det noe mer stretch i, derfor tror jeg det vil gå.

Ridebuksa er noe jeg skal ønske meg til jul. Kjedelig å vente opptil 3 uker på Sonnenreiterbuksa også passer den ikke...

Eller er det kanskje noen av dere som har andre bukser å foreslå? Må være Jodspurs, men behøver ikke være olastoff altså!

carambee
13-11-2011, 08:22
Ville ønska meg sonnenreiter jeg, men hvis du er usikker på størrelse er det jo ikke noe gøy.

Nikita
13-11-2011, 08:31
Jeg synes jo den til Sonnenreiter var mye finere enn den på Hooks :) Men som du sier, da må jeg bare ta sjansen på at den passer.. Til den prisen så er det kjedelig at noe ikke passer. Spesielt når jeg vet at den til CRW gjør det og til under halve prisen.

Nusse
13-11-2011, 08:44
Jeg har en microfiberbukse av typen B2B (back 2 back) Sevilla, som jeg gladelig anbefaler. Den kan ses på sidene til Brumby, men det er flere som selger den. Dette blir jo en varmere bukse da siden den har litt fleece på innersiden, men ikke noe jeg bruker i superkulde. Størrelsene virker ganske riktige.

Nikita
13-11-2011, 08:55
Jeg har en microfiberbukse av typen B2B (back 2 back) Sevilla, som jeg gladelig anbefaler. Den kan ses på sidene til Brumby, men det er flere som selger den. Dette blir jo en varmere bukse da siden den har litt fleece på innersiden, men ikke noe jeg bruker i superkulde. Størrelsene virker ganske riktige.

Ser fin ut ;) Jeg må alltid legge opp nederst, og det er litt vanskelig når det er glidelås der :(

Tvillingmamma
13-11-2011, 11:01
Hørte sonnereite var liten i str. Men det er det jeg har hørt. Tror jeg hadde gått for den fra høøks om jeg skulle valgt en av de du linka til og tenkt på westernridning. Det blir litt mer western for min del. Selv har jeg en fra Aequus kjøpt på MyOne til 599 s.kr. Den er jo sort så ikke veldig western i forhold til dine to. Og så har den litt fleecefor inni. Veldig fornøyd med den og flytta inn i den! Jeg må også alltid legge opp på bena, men denne holdt det faktisk å bare legge opp strikken under på. Glidelås på siden av min ja.

Med så mye prat legger jeg ved et bilde så sliker en å søke opp MyOne.
http://i201.photobucket.com/albums/aa225/Tvillingmamma/0011.jpg