PDA

Se full versjon : Divoza (NL)

Silje og Tindra
29-01-2007, 09:19
Divoza
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Divoza (http://www.divoza.com)

Lude
15-04-2008, 10:25
:wav: Ingen tvil om at dette er en helt super butikk å handle fra.
Kommer fra Holland i går og har vært innom denne enorme butikken. Super service og et enormt utvalg.
Ikke av de rimligste så vær litt obs på priser kontra Norge på enkelte varer, men derimot andre varer er mye rimligere der en i Norge.
Inne i butikken er det et eget salmakeri og står til din disposisjon til en hver tid. De har et enormt utvalg av klær, saler, dekken, grimer osv osv. Man kunne brukt hele dagen i denne butikken.
Alle kjente merker er å finne der og de merkene som ikke er så kjenet for oss i Norge.
Det er verdens største online butikk sier de selv, men gir ingen garanti om dette. Men store er de helt klart.

anneks
15-04-2008, 21:05
Jeg har handlet derfra flere ganger og vært kjempefornøyd. Har jeg kjøpt få varer har de blitt levert superkjapt (rekorden er en sele som kom på døra etter tre dager), har jeg kjøpt mye på en gang har det tatt noen uker, så det virker som det kan ta litt tid å samle sammen alt og få sendt det avgårde.

De rotet med adressen min sist jeg handlet derfra og pakken min fartet land og strand rundt i Norge før jeg fikk den hjem. En smule irriterende, da jeg hadde ventet lenge på en sal... Av en eller annen grunn hadde de deler av min gamle adresse liggende i systemet sitt og endte med å skrive en ugyldig adresse på pakken. Men den kom fram til slutt.

Vær obs på at frakt til Norge er ca 700 kroner, så det lønner seg ikke å kjøpe smått derfra.

Kvaliteten på deres egne varer har jeg vært svært fornøyd med, og de har godt utvalg.

Muzikaa
03-09-2008, 15:48
Jeg og to venninner holder på å gå berserk der inne nå.... :p

Reaper
03-09-2008, 16:04
:wav: Ingen tvil om at dette er en helt super butikk å handle fra.
Kommer fra Holland i går og har vært innom denne enorme butikken. Super service og et enormt utvalg.
Ikke av de rimligste så vær litt obs på priser kontra Norge på enkelte varer, men derimot andre varer er mye rimligere der en i Norge.
Inne i butikken er det et eget salmakeri og står til din disposisjon til en hver tid. De har et enormt utvalg av klær, saler, dekken, grimer osv osv. Man kunne brukt hele dagen i denne butikken.
Alle kjente merker er å finne der og de merkene som ikke er så kjenet for oss i Norge.
Det er verdens største online butikk sier de selv, men gir ingen garanti om dette. Men store er de helt klart.

Hva slags ting lønner det seg å kjøpe derfra?:)

NinjaChristin
28-01-2010, 21:57
Savner å kunne velge engelsk språk i nettbutikken, for er ikke helt stø i nederlandsk :/

mallilen
28-01-2010, 22:24
Jeg får da valgt språk...? Trykk på en varekategori, så kommer det opp et søkefelt øverst til høyre. Der kan du velge språk :)

spoff
18-07-2011, 23:13
Har bestilt herifra noen ganger. Rask levering. Kjøpte bl.a. en schabrack i merket Pagony. Tror dette er deres eget billigmerke. Er iallfall veldig fornøyd med den schabracken. Likner endel på schabrackene fra BR og RG.

De trekker momsen automatisk fra bestillingen når du bestiller fra Norge (når du bestiller hesteutstyr fra utlandet er selger pliktig til å kunne gjøre det, men ikke alle nettbutikker har rutine for at dette skjer automatisk). Men du må jo betale norsk moms når pakken ankommer. Liker at man kan få vist prisene i norske kroner, og uten moms.

smulemor
19-07-2011, 16:54
Spoff, hva betaler du i porto for småting ?

spoff
19-07-2011, 22:30
Spoff, hva betaler du i porto for småting ?

Jeg bestiller ikke småting :p Men sist jeg bestilte derifra, bestilte jeg to schabracker, et sett fleecebandasjer, stigbøylereimer, to flasker med noe sånn støvelpussting. Da betalte jeg 39.50 euro i porto.

smulemor
19-07-2011, 22:33
he he, det er småting, tenkte i forhold til saler, seler etc.

flaana
01-08-2011, 08:35
Mulig jeg er dum, men hvorden endre språk?

carambee
01-08-2011, 10:30
Bare å si at du kommer fra norge, så blir det automatisk engelsk. Altså i fanen som heter delivery country.

Embliss
01-08-2011, 10:50
Eller gå direkte inn på http://www.divoza.com/english/ :)

flaana
02-08-2011, 01:24
ah takk!

sfagervik
22-05-2013, 15:46
Kan noen forklare meg hvordan de dekkenstørrelsene der inne fungerer??

flaana
22-05-2013, 21:18
Her er link til div tabeller for å finne ut av merkelige str på dekken
http://www.hestene.no/forum/showthread.php?80645-Internasjonale-str

sfagervik
09-12-2013, 17:23
Det meste stod der, men de størrelsene fra divoza virket det som det er mye forvirring rundt! Noen som har fått erfaringer nå? :)