PDA

Se full versjon : Isis-hovslager i Oslo/Akershus?

Silje og Tindra
25-01-2007, 22:37
Finnes det noen andre gode hovslagere for isis i Oslo/Akershus enn Armann? Han har gjort seg selv -veldig- utilgjengelig, og hestulf(er) trenger snart sko igjen..

Lopke
26-01-2007, 08:15
trenger islendere egne hovslagere??

Katinka
26-01-2007, 09:49
Jeg bruker ei som heter Berit Hole.. Vet ikke om hun skor i Oslo, men hun skor i allefall i Asker, Bærum og Drammen. Veldig flink dame, med fagbrev, som har spesialisert seg på å sko islandshest. Litt dyr, men jeg syns det er verd det..

Silje og Tindra
26-01-2007, 11:10
Jeg vil iallfall bruke noen som har peiling på islandshestens gangarter, og ikke bare klinker på et par sko, klapper hesten på rompa og er ferdig med det ;-)

Måne
26-01-2007, 16:09
Slenger meg på denne, ja.. Aaarmann! Hva ER det med hovslagere som ikke tar telefonen?

Shadowfax
26-01-2007, 17:16
Ellen Hågensen? frå Østfold/Fredrikstad området.. Hun er flink ;-)

Shadowfax
26-01-2007, 17:18
Jeg vil iallfall bruke noen som har peiling på islandshestens gangarter, og ikke bare klinker på et par sko, klapper hesten på rompa og er ferdig med det ;-)

Skriver under på den!

skal "aldri" bruke "vanlig" hovslager igjen.. huffameg.. Spesielt ikke den travmannen.. hadde jo ikke hov igjen, og langt mindre takt ;-)

Silje og Tindra
26-01-2007, 17:52
Måne: Jeg kan prøve å ringe igjen i morgen tidlig, sender et pip til deg om jeg får tak i ham.. Tviler. Hva med denne Ståle som er i stallen av og til, er det en isis-hovslager?

Vil ikke en hovslager fra Østfold bli ille dyrt om hun først går med på å reise langt?

Shadowfax
26-01-2007, 17:57
Hmm... aner ikke.. du kan jo a kontakt og høre hva hun evnt skal ha i kjøring? mulig hun kan kombinere det med andre kunder el?

Måne
26-01-2007, 18:07
Ståle skor greit, han. Han skor vel bare islandshest nå, tror jeg. Tror det blir til at jeg ringer han til uka om vi ikke får tak i Armann. Liker bedre hvordan Armann håndterer hestene, men.

Hadde jo vært en tanke med Ellen. Sikkert flere på stallen som er lei av å ikke få tak i Armann.. Spørs hvor dyrt det blir. Noen som bruker Ellen og vet hvordan hun er, både med tanke på skoing og håndtering?

Shadowfax
26-01-2007, 18:09
Har bare brukt henne en gang, og synes hun skodde veldig pent og er ei kjempetrivelig dame ;-)
Flink me mine hester i hvertfall ;-)

Silje og Tindra
26-01-2007, 18:27
Måne: Du får gi beskjed om hva det blir til om vi ikke får tak i Armann, så ordner vi noe sammen. Lille Bjørnepels trenger sko..