PDA

Se full versjon : Distanse stevne i Uvdal

gutten78
18-06-2011, 12:06
Min samboer har meldt på seg selv til stevne i uvdal 2/7-2011...

men så tenker jeg veldig på, om jeg skulle prøvd meg.. men jeg tror jeg dropper det nå å heller ser på...

vet ikke hva jeg må kunne evt... men det hadde jo vert gøy å prøvd da...

Andre her inne som skal dit?

Frida&Jameel
18-06-2011, 13:20
Det er bare å melde seg på, det er jo bare som en vanlig tur omtrent :D Dere kan jo ri sammen :)

Bente & Etanec
18-06-2011, 19:07
Meld deg på, det er kjempekjekt! :D Jeg rir mye distanseritt, og de lave klassene er bare som noen turritt - du rir i de rideklærne som du pleier å ri med til vanlig og tar rittet som en tur sammen med kjente og ukjente :)
Det er et herlig miljø innen distansesporten, så der er masse hjelp å få om dere skulle trenge noe hjelp. Jeg vil råde deg til å delta, slik at både du og din samboer kan bli bitt av distansebasillen :)

gutten78
18-06-2011, 19:34
Meld deg på, det er kjempekjekt! :D Jeg rir mye distanseritt, og de lave klassene er bare som noen turritt - du rir i de rideklærne som du pleier å ri med til vanlig og tar rittet som en tur sammen med kjente og ukjente :)
Det er et herlig miljø innen distansesporten, så der er masse hjelp å få om dere skulle trenge noe hjelp. Jeg vil råde deg til å delta, slik at både du og din samboer kan bli bitt av distansebasillen :)

jeg er veldig usikker på hva jeg skal.. tror jeg får se på nå denne gangen..., men at eg blir med neste gang i steden for.. men det hadde vert artig å prøvd...:)
men min samboer skal vere med..

Lykke
18-06-2011, 23:23
Hvor ligger Uvdal? Har så veldig lyst til å starte snaaaaaart! (Og med en mor som groom, og en hest som er frisk og rask og faller fort i puls; Er det vel egentlig ingenting i veien?)