PDA

Se full versjon : Stall Høymyr

Bente & Etanec
17-06-2011, 18:10
Jeg kan ikke finne nettbutikken i link-listen her inne, og lurer derfor på om noen her inne har handlet fra Stall Høgmyr (http://www.stallhoymyr.no/) og hvordan erfaringer dere har i den forbindelse?
Kunne tenke meg å handlet derfra, men skulle gjerne visst hvordan leveringstid og service er hos dem først :)

Skjóna
17-06-2011, 18:18
Jeg har nettopp bestilt Uvex-hjelm og MH sko hos dem. Fikk raskt mail om at det er litt ventetid på skoene siden min str var utsolgt og de må bestilles fra Sverige og hjelmen var gått ut, men jeg skulle få en ny modell som var endel dyrere til samme pris. :) Det takket jeg ja til, hjelmene var jo ikke så ulike. Og tok det for lang tid med skoene skulle de sende hjelmen først. De er også absolutt billigst på Bucas, så skal jeg ha Buzz off rain blir det derfra. :) Virker absolutt som en bra butikk. Veldig fornøyd så langt ihvertfall. Gleder meg til jeg får det jeg har bestilt.

Bente & Etanec
17-06-2011, 18:22
Dette høres jo strålende ut :)
Ja det var Bucas Buzz of rain jeg så på hos dem, fant ikke noe billigere enn det de selger dem for og tenkte å investere i et slikt så snart lommeboken min inneholder litt mer enn kun oppdrett av møll :lol:

Skjóna
17-06-2011, 18:26
Hehe, oppdrett av møll. :D
Ja, de er faktisk 220 kr billigere enn min hestebutikk som er nest billigst. MH-skoene jeg skal ha var også 200 kr billigere der.
Hjelmen var også billigere, men nå får jeg jo en enda dyrere en til samme pris så. Den koster 2935, men jeg får den for 2200. :) Liker! Selvom jeg ønsket meg den som var utgått.

Anita&Svarten
17-06-2011, 18:41
Jeg har ikke handlet der selv, men har hatt gjester på kontoen min som har handlet derfra..
Fikk bare hjelpsomt og positivt svar hos de når jeg tok kontakt med de. Kommer nok til å hanlde der selv når anledningen byr seg :)

SnippSnapp
17-06-2011, 19:47
De har hyggelige priser på travutstyr og vært veldig hjelpsomme hittil med handling av vogn. Faktisk den eneste nettbutikken som kunne gi meg svar ang transport pr mail. Har ikke fått utstyret enda, men so far so good.

Bente & Etanec
17-06-2011, 20:41
Oi, dette er jo strålende kritikk om nettbutikken :) Da blir det shoppings der, så snart jeg har solgt litt av all møllbarna som er leveringsklare ( hint hint om noen vil ha søte små møllebarn :D ).

Batmat
17-06-2011, 23:41
Jeg er ikke helt fornøyd. Bestilte nakkereim og hingstebitt der i januar, fikk en annen modell enn det var bilde av i posten, bestilte i postoppkrav og betalte da vi hentet det, vi returnerer hingstebittet og hører ingenting mer, tre mnd senere får vi mail om at vi ikke har betalt tingene mens det egentlig er dem som skylder oss penger med tanke på at vi sendte tilbake hingstebittet. Da jeg sendte beviset på at jeg bestilte i postoppkrav ble det stille, men de nekter og mener det aldri var snakk om postoppkrav, enda både posten ordrebekreftelsen mener det var det. Så det er litt kjipt, vi har fremdeles ikke funnet noen løsning på det. Men de har mye fint, da.

Skjóna
17-06-2011, 23:47
Æsj, så kjedelig. Håper det ordner seg. Håper jeg får riktig str og modell på hjelm og sko så jeg slipper å bytte. Hater å bytte over nett. De svarte ihvertfall lynkjapt på ordren min og skulle la meg få en dyrere hjelm til samme pris.

Batmat
17-06-2011, 23:49
Håper det jeg har blitt blandet inn i bare var et engangstilfelle da :) Det er uansett en fin nettbutikk!

Skjóna
17-06-2011, 23:51
Ja, får håpe det. Men håper du får igjen pengene dine. Må ihvertfall ikke gi deg.

Bente & Etanec
07-07-2011, 14:19
For halvannen uke siden la jeg inn bestilling på Bucas Buzz of Rain, og i dag fikk jeg det. Pakken ble sendt på døren til og med ( sjelden jeg opplever slik leveranse hehe ), og dekkenet passet kjempefint på gampelure! Det var rart med et dekken uten kryssgjorder dog, og mageplaten kunne gjerne hatt justeringsmuligheter - men det har jo ikke Stall Høymyr noe med da hehe :)
Jeg er fornøyd med Stall Høymyr og kommer til å handle derfra igjen ved en annen anledning.

Skjóna
07-07-2011, 14:52
Må skryte masse jeg også. Fikk beskjed igår om at de sender hjelmen separat fordi MH skoene er forsinket. Og at den er så forsinket fra MH kan jo ikke stall Høymyr noe for. Idag fikk jeg hjelmen på døren! Flaks at jeg hadde fri idag da, ellers hadde jeg nok ikke fått hentelapp før imorgen. Skoene sender de separat når de kommer inn og jeg slipper å betale for frakt. På toppen av det hele fikk jeg en hjelm til 2900 for 2200 fordi den jeg bestilte har gått ut! Hjelmen var kjempelekker og veier ingenting. Kommer definitivt til å bestille derfra igjen. :) Skal bestille Bucas Buzz off rain derfra også til begge to.

Bente: Hvordan er dekkenet? Har jo vanlig Buzz off som jeg er storfornøyd med. Men er regndelen veldig "tett" eller er den luftig og fin? Har et tilsvarende et på hööks, men der virker regndelen veldig tett og klam.

flaana
07-07-2011, 18:02
Fikk seleunderlag derfra i dag, lå oppi en pose hestegodt også som 'plaster på såret' for lang ventetid :D Kortere ventetid derfra enn hos Høøks, enda de måtte bestille inn underlagene først....så kanonfornøyd!!

Bente & Etanec
07-07-2011, 18:11
Må skryte masse jeg også. Fikk beskjed igår om at de sender hjelmen separat fordi MH skoene er forsinket. Og at den er så forsinket fra MH kan jo ikke stall Høymyr noe for. Idag fikk jeg hjelmen på døren! Flaks at jeg hadde fri idag da, ellers hadde jeg nok ikke fått hentelapp før imorgen. Skoene sender de separat når de kommer inn og jeg slipper å betale for frakt. På toppen av det hele fikk jeg en hjelm til 2900 for 2200 fordi den jeg bestilte har gått ut! Hjelmen var kjempelekker og veier ingenting. Kommer definitivt til å bestille derfra igjen. :) Skal bestille Bucas Buzz off rain derfra også til begge to.

Bente: Hvordan er dekkenet? Har jo vanlig Buzz off som jeg er storfornøyd med. Men er regndelen veldig "tett" eller er den luftig og fin? Har et tilsvarende et på hööks, men der virker regndelen veldig tett og klam.

Regndelen er flott, den har et tynt glatt stoff ytterst og nettingstoff med store hull inn mot hestekroppen. Dekkenet virker luft og og flott, men jeg savner som sagt kryssgjorder. Da jeg kjørte avsted isted så jeg at han hadde rullet seg sikkert, for dekkenet lå litt skjeivt på ham. Normalt sett pleier ikke Bucas legge seg skjeivt etter en rullings, så jeg er enda usikker på om det blir et til min andre hest også eller om jeg bare skal gå for det vanlige Bucas Buzz of ( har det kryssgjorder? ).
Jeg kan sjekke ryggen hans i kveld og si fra om han er tørr og fin, eller om han virker noe klam :)

Skjóna
07-07-2011, 20:55
Det vanlige har ikke kryssgjorder det heller. Har bare feste på mageplaten på hver side. Men har aldri opplevd at det blir skjevt. Lyst på regnvarianten også selvom dekkenene jo tørker fort. Kjøpte nytt dekken til Skjóni på Hööks igår fordi jeg trengte med en gang. Kentucky fly sheet heter det. Det har t-spenner på hver side av mageplaten med strikkgjorder. Blir som kryssgjorder bare at det ikke er kryss. Sitter veldig godt. Er uten regndel da. Kostet vel 700 kr, så ikke store forskjell fra Buzz off uten regn som koster 900 eller 1000.

Bente & Etanec
08-07-2011, 09:13
I går kveld var hesten min akkurat passe god og varm oppå ryggen ( han fryser lett, så jeg passer alltid på at han ikke blir for kald på krysset ) da jeg kjente under dekkenet. Og det kå fakrisk mer rett igjen da, så det har nok slidd på plass igjen hvis han har ristet på seg :)
I dagtiiiidlig ( sånn ca. en god stund før hanen gol hihi ), så hentet jeg ham for å ri tur - og dekkenet lå perfekt på ham! :D
Han var enda akkurat passe god og varm, og det har regnet i natt. Dekkenet fungerte perfekt og jeg kommer garantert til å kjøpe et til min andre hest også!
Jeg tror det bare blir en vanesak for min del å kun ha magelate på midten, og ikke kryssgjorder for dekkenet hadde ikke sklidd nå :)

Jeg kan absolutt anbefale deg til å løpe å kjøpe, Skjòna - om du har lyst på et Bucaz Buzz of Rain :)

kikki
27-07-2011, 12:46
Bestilte Bucas Buzz-off Rain på mandag og den kom på døra i dag. Strålende fornøyd :)

kikki
13-08-2011, 19:55
Kan gi mer skryt og! Skulle bytte størrelse på halsen, men den kom bort i posten. De sendte meg likevel en ny i riktig størrelse :D

C'est La Vie
06-03-2012, 17:32
Må bare si at jeg bestilte en kingsland vest og et par strømper hos dem på søndags kveld. Håper pakken skulle være hos med innen helgen siden jeg skal på stevne til helgen. Idag fikk jeg hentemld! Tirsdag! Syntes det er ganske imponerende. Bestille på en ikke-virkedag og få pakken 2 dager senere! Tommel opp! :D Ikke så dyr frakt heller, 95 kr :D Fikk ny kingsland dunvest ordinær pris 1500kr, og strømper ordinærpris 100kr til litt i underkant av 900 inkl frakt :D

Nina
12-07-2012, 23:11
Veldig fornøyd med servicen! Skulle ha Buas Buzz Off Rain i str 120, men ingen butikker som hadde den str. Men Stall Høymyr sa de kunne bestille til meg, og dagen etter fikk jeg beskjed om at de hadde bestilt fra Bucas, og nå to uker etter er det på vei til meg. Har hele tiden fått oppdatering på status, og det synes jeg er bra! Prisen er også mye rimerligere hos dem enn andre steder.:-)

flaana
20-05-2013, 15:07
Bucas Buzz-Off Rain til kjempepris!
Bucas Buzz-Off Rain passer perfekt det skiftende norske sommerværet. Dekkenet kombinerer funksjonene til insektdekkenet Buzz-Off med regndekkenet som også passer til solfylte dager: Sun Shower. Her finner du dekkenet.

Veiledende pris: 970 kr
Vår vanlige pris: 900 kr
Denne uken: 750 kr

Fikk mail om dette nå, litt tidlig i sesongen enda men sommeren kommer!