PDA

Se full versjon : Hilton Herbs

Rosita!
24-01-2007, 19:36
Noen som har erfaring med dette?

Har en hest som hoster så fælt og har hørt dette kanskje hjelper mot hoste og hvertfall skal det være godt for imunforsvaret.

Har fått en sekk med dette,men vet ikke om det er helt riktig,står heller ikke så mye utpå sekken.

Men det står

Cleavers & Marigold
Lymphatic & Urinary Formula

Noen som vet hva det er og forstår hva det betyr?

tebj0
24-01-2007, 20:06
Viss du går inn på rytterbua.no så står det mye om hilton herb der :smile:

Hilde
25-01-2007, 09:57
Heter den Hackaway? Det pleier å stå på baksiden, helt nederst, hvor mye en skal gi. Står som regel på engelsk i hvertfall, muligens også på svensk. Jeg har ingen forran meg nå, så jeg husker ikke helt. Jeg har en kunde som bruker Hackaway til sin hest med kroniske luftveisproblemer. På henne fungerer det utmerket og hun er symptomfri så lenge hun bruker urtene.

Når det er sagt, ville jeg jo også ha sett på årsaken til hostingen. Står hesten inne/ute? Temperaturforskjeld? Spon? Høy? etc. Jeg kjenner en annen ponni som også har en kronisk luftveislidelse. Den blir veldig syk av så stå på vanlig stall, men på utegang er han symptomfri.

Kurre
25-01-2007, 10:16

Det der betyr jo "Lymfe og urin formel"...kan det være det du er ute etter mot hosten hennes da?
har hørt flere som har hatt gode resultater med Hackaway,men lymfe og urin?

Anniken B
25-01-2007, 13:05
Jeg har også brukt Hackaway med svært gode resultater på den gamle ponnien vi hadde før. Hilton har utrolig mange forskjellige produkter, og det høres ut som du har fått noe annet enn det for luftveier, kan se ut som du har fått den som renser nyrer og lymfesystem. Den for luftveier heter Hilton Herbs Respiraton Formula Hackaway såvidt jeg husker.

~Anniken

Rosita!
25-01-2007, 19:07

Det der betyr jo "Lymfe og urin formel"...kan det være det du er ute etter mot hosten hennes da?
har hørt flere som har hatt gode resultater med Hackaway,men lymfe og urin?

Ja,det er jo det jeg tviler på,så hun må nok ha gitt meg feil.

Men ang. denne hosten så er det noe ingen finner ut av :evil:
Hun var syk i 4mnd i sommer med forferdelig hoste.
Var inne på hesteklinikken flere ganger,tok masse prøver og fikk medisiner for allergi uten at de hjalp noe som helst.
Det gikk over av seg selv på høsten og var da helt normal igjen.
Da stod hun jo på beite og nå står hun på stall og har nå hostet i 2uker.
Men håper bare inderlig det går fort over denne gangen for nå er hun jo borte i trening også så håper ikke dette ødelegger hele treninga :roll:

Så vil jeg nå hvertfall prøve noe som er godt for dette å se om det kan hjelpe.

Kurre
25-01-2007, 20:04
Mumle mumle...må nok giden bort til nina ja...mumle mumle...http://www.my-smileys.de/smileys3/angel_innocent.gif

Rosita!
25-01-2007, 22:23
Ja,du kan tro :;D: