PDA

Se full versjon : Frieriet det blir vanskelig å overgå :)

Silje&Tenjar
20-05-2011, 19:59
Link (http://www.dagbladet.no/2011/05/20/nyheter/utenriks/romantikk/16604032/)

Så søøøøt da!!

Torhild
20-05-2011, 20:15
Hehe, han må være rimelig sikker på å få ja da ;-)

Maria
20-05-2011, 20:18
Hahah, så utrolig stilig og ikke minst søtt gjort! :D

Nina
20-05-2011, 21:32
For et fantastisk kult frieri! Tror jeg hadde sagt ja uansett jeg, siden han hadde lagt så mye arbeid i det.:p

EvaV
20-05-2011, 21:47
Å gud, flauut. Bare jeg som syntes det bare var kleint? Grøss! Jeg tror ikke jeg er så romatisk jeg. :p

Amanthea
21-05-2011, 04:29
Kjempesøtt! Klart, man må jo være helt sikker på et ja da.. men ååh, nei, det var bare dritskjønt :D

IrisV
21-05-2011, 06:13
Herlighet noen så fantastisk herlig! :D

Kaktusen
21-05-2011, 12:38
Det der var heilt seriøst det mest romantiske og flotte frieriet eg har sett !
Eg er ikkje så romantisk av meg slik egentleg, alt av frierier og bryllups greier er virkeleg ikkje meg, men filmnerden i meg berre elska dette !

Vanvittig bra forseggjort ! :)

Timmyjenta
21-05-2011, 13:03
Utrolig stilig! :)

Sussi
21-05-2011, 13:36
Fint og romantisk men altfor konservativt for meg. Tror ikke jeg ville likt at noen forespurte min far. Det å "ta over datteren " blir for gammelmodig i mine øyne.

xmiriam
21-05-2011, 14:36
Adh4hmpBxlw
Synes nå denne er enda bedre! :D

Edit: Historien bak for de som ikke har sett den før:

"Nine months earlier in September of 2006 I started by hiring a professional production team, securing two and a half million dollars (FOR FREE) worth of film equipment (THANK YOU PANAVISION, THEY DONATED THE EQUIPMENT FOR THE SHOOT), and writing a script that would show what would go through someone's mind (Tracey's) if they were about to die. It is said "moments before you die your life flashes right before your eyes". JUST A NOTE: Ever since Tracey was a young girl, she has had a reoccurring dream that she was going to die in a plane crash. Actors were cast to portray both Tracey and I at different times in our lives (twenty years in the future as well as present day).

The explanations of the flashbacks are as follows:

HORSE JUMPING - Tracey has been an avid equestrian her entire life, both competing and teaching professionally. The location that we filmed, was the exact location Tracey won in, back in 2006.

DODGER STADIUM - Tracey and I have season tickets to the Dodgers. We both grew up in L.A. and are big baseball fans.

SKYDIVING - On Tracey's fathers 70th birthday we both went skydiving for the first time. The plane in the trailer is the same plane we jumped out of in real life. The actress portraying Tracey even wore the same jumpsuit.

KITE FLYING - This was filmed in the exact location Tracey and I have flown a kite before.

FISHING - When Tracey and I fell in love; we were down in Cabo San Lucas, Mexico. One of our greatest memories in Mexico was chartering a boat and going marlin fishing. In the movie trailer both actors were wearing the exact same clothes, both Tracey and I were wearing when we went fishing. As a side note this scene was actually shot on location down in Cabo San Lucas.

RUNNING ON THE BEACH - Tracey and I had one of our best days ever on this exact beach near San Diego.

SAILING - I own a sailboat. Both Tracey and I love sailing. The exterior shot was not my boat, but the closes up shots were actually filmed on my sailboat.

AIRIAL SHOT OF BEACH AND HOTEL - This was the actual place we stayed in Cabo San Lucas, Mexico. It is our very favorite place. Tracey always thought I might one day ask her to marry her there.

PROPOSAL LOCATION - Same hotel as mentioned above. This one area at the hotel was our very favorite spot."

Lopke
21-05-2011, 14:51
åhhh... likte den knallgodt jeg! Altså den i kinoen.
Ble jo helt rørt på hennes vegne.. snøft!

Kul mann!!

Christina
21-05-2011, 16:30
Eva: du er ikke alene :p Synes den ble altfor lang, kunne egentlig droppa alle scenene hvor han "løper" til kinoen (løper for harde livet, men tar seg jaggu tid til å stoppe opp og spise popcorn!). Og i det hele tatt synes jeg det var litt kleint...

Den siste var mye bedre i mine øyne :)

Felice
21-05-2011, 19:51
Enig med Eva og Christina, kanskje litt kleint. Men søtt, for all del :)

Knekten
21-05-2011, 21:45
Stiiiiliiig!! Så søtt da ;)

Nina
22-05-2011, 11:47
Eva: du er ikke alene :p Synes den ble altfor lang, kunne egentlig droppa alle scenene hvor han "løper" til kinoen (løper for harde livet, men tar seg jaggu tid til å stoppe opp og spise popcorn!). Og i det hele tatt synes jeg det var litt kleint...

Den siste var mye bedre i mine øyne :)

Men det er jo DET som er kult! At han har lagt inn slike komiske elementer i filmen, det er jo vanvittig bra hele greia! Filmen hans har jo masse vanlige filmelementer, og det syntes jeg var überkult da.:D

Lopke
22-05-2011, 15:22
han har hatt regissør på "filmen" og.. og den filmplakaten "make movies jal<3us" eller noe (ja det var da et forsøk å putte inn et hjerte i teksten :lol: jeg synes den var så fin og gjennomført!

Nimbus
22-05-2011, 15:33
Å gud, flauut. Bare jeg som syntes det bare var kleint? Grøss! Jeg tror ikke jeg er så romatisk jeg. :p

Nope, ikke bare du... Jeg synes ikke engang det er romantisk jeg, ser ikke hva som er romantisk med å gjøre et frieri offentlig i det hele tatt :/ Hadde ikke blitt noe glad om jeg var henne, bare flau og beklemt.

EvaV
22-05-2011, 16:17
Bra det ikke bare er meg! Har aldri likt offentlige frierier jeg heller, håper jeg aldri blit utsatt for noe sånt :lol: Blir helt flau av å bare se på.

Sigrid
22-05-2011, 18:21
Så utrolig søtt! :D