PDA

Se full versjon : Msn på mobilen -Hjelp!

Anita&Svarten
21-01-2007, 10:57
Lastet ned msn live til mobilen. Alle innstillingene er i orden, men likevel får jeg bare "kommunikasjonsfeil. sjekk innstillingene". Fikk til og med nytt oppsett fra telenor som jeg innstallerte.. Alt tilsier at det skal virke, hvilket det ikke gjør..

Noen som vet?

Kaja
21-01-2007, 11:06
Jeg har ikke svar til deg, har heller spørsmål. :razz:
Hvor mye koster det å ha msn på telefon?
Koster det noe å motta meldinger da?

Anita&Svarten
21-01-2007, 11:32
Msn live er gratis til 1 juni, etter det koster det 50 kr måneden. jeg slettet det og lastet heller ned mig 33. Det får du på wap.mig33.com Det er gratis hele tida:) Eneste er at du må registrere deg(gratis det og). Du kan og ringe fra det og sende melding. Det koster penger, men msn er helt gratis hele tida:) Eneste du betaler er for nett trafikken. men om det er nettkoblinga til dataen eller om det er wapen vet jeg ikke. På testen stod det at man kunne sitte lenge før man var oppe i noen få kroner:) Anbefales:)

Edit for å legge til link: http://www.amobil.no/artikkel/34228

Andrea & Bajas
21-01-2007, 18:41
Avansert! :roll:

Edit for å legge til: >Dette funker sikkert fjell på min nåværende telefon. 3310! :lol:

Anita&Svarten
21-01-2007, 18:53
Mig 33 var ikke avansert. Et trykk så innstalerer den seg selv, så registrerer du deg bare, og så kan du begynne å bruke:) Ei venninde av meg gikk inn på mig 33 sin side og der stod det at ikke du betalte trafikken, men den vet jeg ikke helt om jeg tror på:p Men billig er det uansett :)

Mari
22-01-2007, 21:39
Tror ikke det er alle modeller det funker på.